اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سنقر انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سنقر و کلیایی انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سنقر انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پورتال فرمانداری شهرستان سنقر و کلیایی، فرماندار سنقر و کلیایی گفت: با حضور 30 معتمد محلی این شهرستان و انجام انتخابات در محل فرمانداری، 8 نفر به عنوان عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه سنقر و کلیایی انتخاب شدند.
غلامرضا حیدری در مراسم برگزاری انتخابات اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی سلامت، صداقت و پاکی در کار مجریان برگزاری انتخابات را ضامن امانتداری و برگزاری انتخابات سالم عنوان کرد.
فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به دسیسه‌های مختلف از سوی استکبار جهانی، تلاش برای فراهم کردن زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد.
وی رعایت اصل بی‌طرفی، تقوا، ولایتمداری و خدا‌ترسی را در مراحل مختلف انجام کار انتخاباتی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای کامل قانون را از خصوصیات دست‌اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست.
شایان ذکر است، اعضای هیئت اجرایی شهر سطر از توابع شهرستان سنقر و کلیایی نیز امروز با حضور اعضای ستاد انتخابات، نماینده هیئت نظارت و 30 نفر از معتمدان این شهر پس از برگزاری انتخابات معرفی شدند.
بخشدار کلیایی و رئیس ستاد انتخابات بخش کلیایی گفت: در انتخابات اعضای هیئت اجرایی شهر سطر  8 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب و به مراجع ذی‌ربط معرفی شدند.
قربانی ادامه داد: از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در این بخش برای برگزاری هر چه بهتر و دقیق‌تر انتخابات بهره‌گیری خواهد شد.
وی حضور آگاهانه و عاقلانه مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و منویات امام راحل عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول