اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در گیلان‌غرب انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای عوامل هیئت برگزاری انتخابات در شهرستان گیلان‌غرب انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در گیلان‌غرب انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گیلان‌غرب، هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گیلان‌غرب تعیین شدند.
این گزارش حاکی‌است، در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس نهم در شهرستان گیلان‌غرب در جلسه‌ای که با حضور 30 نفر از معتمدان محلی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، انتخاب شدند.
فرماندار گیلانغرب در این جلسه اظهار کرد: آنچه که باید برای همه عوامل دست‌اندر کار انتخابات معیار قرار گیرد، عمل به قانون و وظایف است.
اردشیر رستمی جلب رضایت خداوند را مهم‌ترین هدف در اعمال دانست و گفت: انسان‌هایی که کلید اسرار زندگی خود را به دست خداوند سبحان می‌دهند، هرگز در گردنه زندگی سقوط نخواهند کرد.
وی برگزاری انتخاباتی سالم، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم برای انتخاب نمایندگانی اصلح و تشکیل یک مجلس ولایی، نمونه و مقتدر را مهم‌ترین وظیفه همه عوامل برگزاری انتخابات دانست.
در ادامه این نشست معتمدان دعوت شده از بین خود 8 نفر را به عنوان اعضای معتمد هیئت اجرایی انتخابات تعیین کردند تا به همراه فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال و نماینده شورای شهرستان کار برگزاری انتخابات مجلس در شهرستان گیلان‌غرب را انجام دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول