اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

انتخابات فرصت طلایی شکوفایی نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: انتخابات فرصتی طلایی در راستای رشد، شکوفایی و پویایی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتخابات فرصت طلایی شکوفایی نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: در شهرستان لردگان هشت ستاد دهه فجر فعال شده است که زیرمجموعه ستاد شهرستان است و 26 کمیته که از امروز فعالیت خود را برای برنامه‌های دهه فجر آغاز کردند.
وی با توجه به حساسیت برگزاری برنامه‌های دهه فجر، گفت: دشمن در صدد توطئه است، با توجه به برگزاری انتخابات در سال‌جاری از یک سو و برگزاری سی و سومین فجر انقلاب از سویی دیگر، هوشیاری امت ولایت‌مدار را می‎طلبد که در صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشته باشند تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود.
انصاری گفت: انتخابات فرصتی طلایی در راستای رشد، شکوفایی و پویایی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه لردگان ادامه داد: تمام مسئولان امر برگزاری انتخابات باید با اراده‌ای قوی، مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی اصولی با بصیرت و هوشیاری و با تمام توان خود در راستای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم گام بردارند.
وی اجرای دقیق قانون و رعایت زمان‌بندی توسط مسئولان امر برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: ایجاد فضای سالم و با نشاط و فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت همه جانبه و حداکثری مردم از جمله موارد مهمی به‌شمار می‌رود که تمام مسئولان امر برگزاری انتخابات باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و از هیچ تلاش و کوششی در راستای تحقق این مهم فرو گذار نباشند.
انصاری با بیان اینکه تمام مسئولان باید با هوشیاری و بصیرت از فضاسازی و سیاه‌نمایی دشمنان جلوگیری کنند، یادآور شد: تمام مسئولان باید با هوشیاری و بصیرت و بیان کار آمدی نظام در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و توفیقات حاصل شده در دولت خدمتگزار در عرصه‌های مختلف، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی برگزاری انتخابات را موجب افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست و افزود: امیدواریم مردم ولایت‌مدار با حضور حماسی و چشمگیر خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم ثبت و ضبط کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول