اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

حماسه 9 دی پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: حرکت ماندگار و جاودانه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در 9 دی پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی بود.

حماسه 9 دی پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام بود
علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با بیان اینکه حماسه نهم‌ دی ماه سال 88 به حماسه‌‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شده و گرامیداشت این روز بزرگ تعظیم شعائر دینی و انقلابی است، اظهار داشت: در این روز توطئه دشمنان به خودشان برگشت و ولایت‌مداری مردم به زیباترین شکل به جهانیان اثبات شد.
وی افزود: ملت با بصیرت و فهیم ایران روز نهم دی سال 88 با تبعیت از رهبر انقلاب و با درک و شعور سیاسی بالای خود با حضور در صحنه، ضمن خنثی‌کردن توطئه شوم فتنه‌گران، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان دادند.
فرماندار ابهر در ادامه تصریح کرد: حماسه 9 دی سند شفاف و روشن مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، که با افتخار در تاریخ ماندگار شد.
وی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است و مردم باید با هوشیاری از بروز و ظهور بیماری‌هایی همچون فتنه 88 پیشگیری کنند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب، لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید در همه زمان‌ها با بصیرت، آگاهی و درک از حوادث و اتفاقات با حضوری مداوم و گسترده برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام، شهدا و ولایت فقیه آماده باشیم.
یوسفی افزود: ایران اسلامی به واسطه داشتن مردمی با بصیرت و آگاه تمامی فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و اجازه نداده و نخواهند داد که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
وی با بیان اینکه در سال 88 کشور به مدت هشت ماه غرق در فتنه‌ها بود، عنوان داشت: کسانی که از انقلاب اسلامی عقده به دل داشتند در این هشت ماه هر چه توانستند کردند.
فرماندار شهرستان ابهر افزود: در روز عاشورا هویت اصلی این جماعت با اهانت به ساحت سیدالشهدا (ع) مشخص شد.
یوسفی با بیان اینکه این فتنه‌ها یاران انقلاب را برای پیمودن مسیر انقلاب مصمم‌تر می‌کند، ابراز داشت: بصیرت در لغت به معنای دانایی و زیرکی معنا شده و در نگاه عرفا نیز به عنوان تابیده شدن نوری در دل افراد بیان شده است.
وی افزود: معنای بصیرت در بصیرت آن چیزی است که انسان قدرت تشخیص حق از باطل را داشته باشد و بتواند در فضای غبارآلود جامعه، راه را گم نکند.
فرماندار ابهر با بیان اینکه حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی روزی است که ملت ایران میثاقی دوباره با ولایت فقیه بستند، خاطرنشان کرد: 9 دی روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نشان داد بصیرت، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه چگونه توانست فتنه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی و بار دیگر موجب عظمت و عزت ایران اسلامی شود.
وی با بیان اینکه در این قضایا دشمنان ملت ایران و رهبری در صورت و سیرتی متفاوت متحد شدند تا این نظام مردمی و اسلامی را با شکست مواجه کنند، افزود: اما رهبری قاطعانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خط بطلانی بر تمام فتنه‌ها کشید و آتش خشم و غضب را خاموش کرد.
یوسفی اضافه کرد: حرکت ماندگار و جاودانه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در 9 دی پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی بود که تمام برنامه‌ها و توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.
وی با بیان اینکه قیام آگاهانه مردم در روز 9 دی بر مبنای ولایت‌ محوری انجام گرفت، عنوان داشت: در یوم‌الله 9 دی سال 88 مردم با حماسه‌آفرینی خود مخالفت خود را با شبهات و فرقه‌ها و احزاب منحرفی که دشمنان در جامعه ایجاد کرده بودند، نشان دادند.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه حضور حماسی مردم در 9 دی، فتنه‌گران را در رسیدن به نیت‌های پلیدشان ناکام گذاشت، ابراز داشت: پاسخ ملت ایران به سران فتنه و ایادی وابسته در ایجاد نفاق در کشور و اهانت به مقدسات و اصل ولایت فقیه بسیار کوبنده بود و موجب شد تا دنیا شاهد همراهی و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و نظام اسلامی باشد.
وی با اشاره به نقش داهیانه رهبر معظم انقلاب در ایجاد همگرایی و وحدت در جامعه و خاموش کردن فتنه 88 گفت: درایت، تدبیر و مدیریت رهبری در آن مقطع حساس موجب شده تا جامعه اسیر فتنه‌جویی‌های دشمنان داخلی و خارجی نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول