اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل خبر داد

توزیع 8 هزار جلد کتاب در مورد فتنه سال 88 در مدارس اردبیل

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل گفت: همزمان با سالگرد حماسه 9 دی بیش از 8 هزار جلد کتاب با مضمون این حماسه ماندگار بین دانش‌آموزان استان توزیع شده است.

توزیع 8 هزار جلد کتاب در مورد فتنه سال 88 در مدارس اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی عصر امروز در نشست اعضای اتحادیه‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزان در اردبیل اظهار داشت:‌ یکی از این کتب با عنوان بصیرت عاشورایی در 4 هزار جلد چاپ و توزیع شده تا دانش‌آموزان در جریان وقایع عاشورای سال 88 و فتنه هشت ماهه در این سال قرار گیرند.
وی تصریح کرد: در این کتاب سعی شده است راهنمایی‌های لازم در مورد علل و عوامل 9 دی و ارتباط این حماسه ماندگار با بیداری اسلامی برای دانش‌آموزان و نسل آینده انقلاب تبیین و تشریح شود که این کار در روزهای گذشته در اغلب مدارس استان اردبیل انجام شده است.
علامتی در ادامه سخنان خود دومین کتاب توزیع شده را نیز با عنوان بلندای بیداری در کلام امام خامنه‌ای اعلام کرد و افزود: در این کتاب نیز مجموعه بیانات رهبر فرزانه انقلاب در مورد فتنه و شناخت عناصر اصلی در بصیرت و آگاهی در حوادث مختلف و شروط لازم برای دستیابی به این عنصر تبیین و تفسیر شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: با گردآوری کلام امام خامنه‌ای در این باب سعی کردیم دانش‌آموزان را در مقوله‌های مختلف به ویژه بصیرت، ولایتمداری و داشتن یک بینش خاص نسبت به ارزش‌های اسلامی، دینی و مکتبی آشنا کرده و در این زمینه ابعاد قضیه را تبیین کنیم.
وی از توزیع 4 هزار جلد کتاب در این حوزه را بیان کرد و ادامه داد: ‌امروز با به صدا درآمدن زنگ بصیرت در مدارس تلاش شد تا دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این نظام با سخنرانی‌ها و برخی اقدامات تبلیغی و فضاسازی‌ها با موضوع بصیرت و اهمیت حماسه 9 دی آشنا شوند.
رئیس جنبش دانش‌آموزی استان به حضور گسترده دانش‌آموزان در نماز جمعه این هفته همزمان با روز 9 دی را بیان کرد و گفت:‌ قرار است در این روز دانش‌آموزان با در دست داشتن شعارها و پلاکاردهای با مضامین و شعار انقلابی در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه حاضر شوند و با حماسه‌آفرینان 9 دی تجدید بیعت کنند.
علامتی در ادامه سخنان خود افزود: از اول این هفته در قرارگاه تشکیلاتی دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی با موضوع بصیرت و مباحث پیرامونی آن کلاس‌ها و برنامه‌های تبلیغی و تفسیری شروع شده است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل همچنین از فضاسازی‌های مناسب در مدارس به مناسبت 9 دی خبر داد و تصریح کرد:‌ 9 دی سرمایه اجتماعی و معرفتی ملت ما است که برای همیشه باید اهداف و مقاصد آن بازآموزی شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول