اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

اغراق در تبلیغات کاندیداها به نفع جامعه نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: اغراق در تبلیغات برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شرایط فعلی جامعه به نفع مردم و کشور نیست.

اغراق در تبلیغات کاندیداها به نفع جامعه نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نمین حجت‌الاسلام علی رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: ایجاد و گسترش عدالت فکری در جامعه لازمه انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس شورای اسلامی است که این عدالت باید گسترده و به نفع همه جامعه و ملت‌ها باشد.
وی نقش دانشگاه‌ها و نخبگان علمی را در بسط دادن عدالت فکری و ایجاد روشنگری در بین مردم بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد و افزود: نمایندگان مردم در واقع سرنوشت یک ملت را به دست می‌گیرند که باید به بهترین نحو از آن حمایت و جانبداری کنند.
امام جمعه نمین با یادآوری حساسیت بالای انتخابات مجلس نهم از این منظر بر هوشیاری کامل مجریان انتخابات در برگزاری انتخابات سالم و همچنین دقت قاطبه مردم در شناخت و انتخاب نمایندگان اصلح و خدمتگزار به مردم تاکید کرد.
رحیمی اغراق برخی از نامزدهای احتمالی در تبلیغات کذایی خود و فضاسازی در سوء تبلیغ علیه کاندیداهای دیگر را که سبب ایجاد تشنج فکری و جو ناآرام می‌شود در موقعیت کنونی به صلاح ندانست و گفت: همین مباحث است که در بسیاری از موارد مورد سوء استفاده دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی قرار می‌گیرد.
وی در ادامه سخنان خود نهم دی ماه را حماسه‌ای غیبی و الهی دانسته و از آن روز به عنوان روز پیوند مردم با ولایت و رهبری یاد کرد.
امام جمعه نمین در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در نهم دی ماه مردم مسلمان ایران در مقابل فتنه‌گران و استکبار جهانی صف کشیده و قدرت ملت را یک بار دیگر به رخ دشمنان انقلاب کشیدند.
در ادامه این جلسه فرماندار نمین هم از تلاش برای آماده‌سازی کامل شهرستان نمین در راستای برگزاری انتخابات سالم خبر داد و اظهار داشت: تمام عوامل و مجریان انتخابات با هماهنگی هیئت نظارت و به صورت کاملا قانونی انتخاب می‌شوند.
سید تقی دریتیم همچنین از برگزاری همایش روشنگری با حضور روحانیون و معتمدین شهرستان در راستای تبیین مسائل انتخاباتی برای مردم و پیشگیری از آسیب‌های انتخاباتی در آینده نزدیک در نمین خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و افزود: نهم دی ماه 88 نمایش قدرت و بصیرت دینی مردم و خط بطلانی بر تمامی جنبش‌های کاذب اجتماعی بود.
این مسئول درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری در هدایت و ارتقای بصیرت مردم و همچنین تبعیت مردم از رهنمودهای ایشان را دو عامل مهمی دانست که باعث شد مردم در نهم دی ماه قاطعانه در خیابان‌ها حضور یافته و توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کنند.
دریتیم با بیان اینکه دشمنان هیچوقت ساکت نمی‌نشینند و همواره در صدد توطئه‌چینی برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی هستند از برگزاری برنامه‌های متعدد ویژه بصیرت‌افزایی و بزرگداشت نهم دی ماه در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه نمین خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور گسترده اهالی منطقه در این برنامه‌ها در راستای مایوس و ناامید نمودن دشمنان تاکید کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول