اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

‌برخی چهره‌های ملی در لیست کاندیداهای اصفهان حضور دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در این فرصت باقی‌مانده ثبت نام کاندیدای نهمین انتخابات مجلس چهره‌های شاخص بیشتر مراجعه می‌کنند، گفت: در لیست ثبت‌نام نمایندگان مردم اصفهان برای مجلس نهم برخی چهره‌های شاخص ملی دیده می‌شود.

‌برخی چهره‌های ملی در لیست کاندیداهای اصفهان حضور دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز از محل ثبت نام نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان در محل فرمانداری بازدید کرد و در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی تعداد نامزدها افزایش یافته است، اما طبق آخرین اطلاعات تا ظهر امروز 127 نفر ثبت نام قطعی داریم که تعدادی از آنها جزو کسانی بودند که درصد مدارکشان ناقص بوده است.
وی با تاکید به اینکه استان اصفهان بعد از تهران بیشترین نامزد انتخاباتی را دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای باقی مانده تعداد بیشتری ثبت نام کننده داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: مسئولان ستاد انتخاباتی نیز از افرادی که واجد شرایط ثبت نام برای انتخابات هستند دعوت به ثبت نام می‌کند.
وی با بیان اینکه این تعداد مربوط به استان اصفهان در حوزه‌های انتخاباتی است، ادامه داد: از بین افراد ثبت نامی تعدادی از نمایندگان ثبت نام کرده‌اند.
اسماعیلی همچنین در مورد انصراف نمایندگان فعلی برای کاندیدای انتخابات نهم گفت: خبری مبنی بر عدم شرکت نمایندگان را نداریم اما به طور قطع به یقین تا زمان باقی مانده ثبت نام می‌کنند.
وی در مورد انصراف برخی نمایندگان بیان داشت: در این دوره انتخابات هیچ کدام نمایندگان خبری مبنی بر انصراف از نمایندگی نداشته به جز یک نفر در شهرستان اصفهان که حجت‌‌الاسلام محمد تقی رهبر به لحاظ شرایط سنی اعلام انصراف کرده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه هنوز نماینده‌ای اعلام رسمی بر عدم حضور مجدد را اعلام نکرده است، اضافه کرد: تعدادی از این افراد نیز طی دیروز و امروز ثبت نام کرده‌اند.
وی همچنین به وجود برخی چهره‌های شاخص در لیست کاندیدای نهمین نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: این دوره چهره‌های روحانی شاخص که سابقه نمایندگی در استان را داشته‌اند، حضور دارند.
اسماعیلی بیان داشت: در لیست انتخاباتی برخی از نمایندگان دوره‌های قبل حوزه‌های خود را تغییر داده‌اند که نمونه آن نماینده مردم لنجان است برای حضور در  شهرستان اصفهان ثبت نام کرده است.
وی همچنین از حضور برخی چهره‌های سیاسی استان همانند معاون سیاسی امنیتی استاندار سابق خبر داد و گفت: چهره‌های شاخص دو روز باقی‌مانده بیشتر برای ثبت نام مراجعه می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی نمایندگان هنوز به جمع‌بندی برای حضور نرسیده‌اند، افزود: خبرهایی داریم که برخی چهره‌های شاخص ملی قصد حضور برای نمایندگی مردم اصفهان را دارند.
وی به ثبت نام شش چهره شاخص اشاره و تصریح کرد: با ورود به ثبت نام در فهرست‌ها انتخاباتی نهمین دوره به طور هم‌زمان با ورود به سیستم نرم‌افزار جامع شهرستان، ثبت نام هم در حوزه وزارت کشور قابل رویت است.
اسماعیلی در مورد استعفای مدیرانی که قصد حضور در انتخابات دارند، بیان داشت: از بین مدیرانی که استعفا داده‌اند هنوز دو سه نفری اطلاع نداده و بقیه کاندید شده‌اند.
وی در مورد افزایش تعداد نمایندگان اصفهان ادامه داد: امسال قرار بود به مجموع نمایندگان اصفهان یک نفر اضافه شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به سه اولویت حوزه شهرستان از پنج به شش و تفکیک حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: در مناطقی همچون آران بیدگل از توابع کاشان که بخش دور افتاده‌ای بود مطرح شد که برای این دوره کفایت نمی‌کند، بلکه به دوره‌های بعدی منتقل می‌شود که تعداد نمایندگان دوره بعدی به 21 نفر می‌رسد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول