اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات مجلس نهم

هیئت اجرایی حوزه انتخابیه اردبیل انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از انتخاب و معرفی اعضای هیئت اجرایی مرکز اصلی حوزه انتخابی اردبیل، نیر، نمین و سرعین خبر داد.

هیئت اجرایی حوزه انتخابیه اردبیل انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه شورای 30 نفری معتمدان شهر اردبیل اظهار داشت: جایگاه معتمدان و ریش سفیدان در بخش‌های مختلف اجتماعی مشهود و معلوم است و به یقین معتمدان هر شهر بخشی از چهره‌های نورانی، انقلابی و ذخیره‌های برجسته اجتماعی به شمار می‌روند.
وی به تأثیر کلام و نفوذ قابل احترام آنها به عنوان منبع وثوق عموم مردم اشاره کرد و افزود: معتمدان و ریش سفیدان سرمایه‌ای گرانبها و هویتی ریشه‌دار و مشخص آحاد جامعه هستند.
اکبری با یادآوری این‌که مردمی‌ترین نظام حاکمیتی و بهترین شکل انتخاب خدمتگزاران در قالب برگزاری انتخابات از آن ملت ایران است، خاطر نشان کرد: مردمی‌ترین، قانونمندترین و رقابت‌محورانه‌ترین و همچنین سالم‌ترین اسلوب برگزاری انتخابات از آن انتخابات ملت ایران بوده و می‌باشد.
این مسئول در ادامه با تاکید بر این‌که در هیچ نقطه‌ای از دنیا انتخاباتی با این صلابت و مشارکت سراسری ثبت نشده و تجربه‌ای در این زمینه وجود ندارد، اضافه کرد: با نگاهی اجمالی به انتخابات به ویژه در شش سال گذشته به خوبی در می‌یابیم که برگزاری انتخابات در سطوح مختلف ملی و منطقه‌ای از روند صعودی و افزایش قابل محسوس درصد شرکت‌کنندگان برخوردار بوده است.
وی با یادآوری فهم، شعور، هوشمندی و موقعیت‌شناسی ملت انقلابی و ولایی ادامه داد: امانتداری، قانونمداری و تسلیم در مقابل تصمیم ملت سبب شده با تأسی از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات کشورمان در هر دوره‌ای پرشورتر، آگاهانه‌تر و رقابتی‌تر از دوره‌های قبلی برگزار شود.
اکبری گفت:‌ برگزارکنندگان اصلی و واقعی انتخابات ریش سفیدان، معتمدان و نیروهای مسئولیت‌پذیر آحاد مردم است که حضور آنها می‌تواند بر رونق انتخابات و فضای همدلی کمک کند.
به گزارش فارس، رئیس ستاد انتخابات اردبیل، نیر، نمین و سرعین در ادامه سخنان خود افزود: شبهه‌افکنی برای دلسرد کردن مردم و توزیع بذر بی‌اعتمادی در فضای کاذب و دروغین و همچنین ناامید کردن مردم از عزم عمومی و اراده جمعی ظلمی بزرگ و گناهی نابخشودنی است.
فرماندار اردبیل در ادامه تصریح کرد:‌ دنیا و وجدان‌های منصف و بیدار نسبت به حقانیت، آزاد بودن و اصالت قانون در عرصه انتخابات کشورمان به خوبی نمایان است و عجز و ناتوانی استکبار جهانی در شبهه‌افکنی، سمپاشی و مقابله به مثل با ملت ایران همیشه در ایران اسلامی با شکست و تجربه ناموفق روبه‌رو شده است.
به گزارش فارس، در این جلسه اعضای هیئت اجرایی حوزه انتخابیه اصلی مرکز انتخابیه اردبیل، ‌نیر، نمین و سرعین با برگزاری مراسم رأی‌گیری به طور مخفی مشخص و با اکثریت نسبی و به ترتیب آرا انتخاب و معرفی شدند.
علیرضا مجیدزاده مقدم، یعقوب نوشیار، سیدآقای سیدحاتمی، سیدمحمد فاطمی، عبدالله اسدی، اژدر محمدی‌دوست، فرهاد رنجبر و جمشید دیرین به عنوان اعضای اصلی و رویا احمدیان، حامد علامتی، حسین افسانه، موسی خانزاده و مجتبی شفایی به عنوان پنج عضو علی‌البدل هیئت اجرایی این حوزه انتخابیه معرفی شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول