اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات کرمان:

دشمن از مهندسی سیاسی انتخابات آگاه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان کرمان گفت: دشمن می‌داند که مهندسی سیاسی کشور هماهنگ برای یک انتخابات آگاهانه است و لذا از هم‌اکنون کسانی را آموزش می‌دهند که بتوانند در جامعه اغتشاش و هرج و مرج درست کنند.

دشمن از مهندسی سیاسی انتخابات آگاه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، رضا امجد ظهر امروز در همایش بصیرت ویژه فرهنگیان سیرجان در سخنانی به تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و توطئه‌های همیشگی دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی پرداخت.
وی اظهار داشت: دشمنان بعد پیروزی انقلاب هر روز برای این انقلاب نوپا که امروز به درختی تنومند رسیده است، نقشه می‌کشیدند تا شاید به مقاصد شوم خود برسند و حتی بعد از پیروزی انقلاب جنگ تحمیلی را به راه انداختند به خیال اینکه کار انقلاب اسلامی را که مانع از منافع اقتصادی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است، تمام کنند، اما به لطف خداوند این جنگ تحمیلی موجب شد تا ملت بزرگ ایران قدرتمند شود.
امجد افزود: هر توطئه‌ای طی 30 سال کارساز نبود تا اینکه دشمنان دل خوش کرده بودند با اتحاد همه دشمنان داخلی و خارجی، لیبرال‌ها و سلطنت‌طلب‌ها کار نظام اسلامی را تمام کنند و غافل بودند که همین ملت به صحنه می‌آید و نمی‌گذارد هیچ قدرتی به نظام اسلامی حتی توهین کند تا چه رسد نظام را براندازد.
وی گفت: حوادث اخیر و حتی حوادثی که در سوریه اتفاق می‌افتد، برای براندازی یک نظام مردمی و اسلامی است و دشمن که نتوانست بر ما غلبه کند، هدفش این است با تضعیف دولت سوریه بتواند، اجماع کشورهای عربی علیه ایران را داشته باشد.
وی تصریح کرد: امروز نیز انتخابات هم برای دشمن و هم برای ملت ما یک فرصت است، برای ما فرصت است که این حضور را همیشه داشته باشیم و دشمنان را مأیوس کنیم و مواظب انتخاب فرد اصلح باشیم و برای دشمن فرصت است که هدف توطئه داشته باشد و جو انتخابات را ناآرام جلوه دهد و به گونه‌ای به اهداف خود برسد.
امجد افزود: دشمن می‌داند که مهندسی سیاسی کشور هماهنگ برای یک انتخابات آگاهانه است و لذا از هم‌اکنون کسانی را آموزش می‌دهند که بتوانند اغتشاش و هرج و مرج را در جامعه درست کنند و باید بدانند که با هوشیاری و حضور همیشگی مردم هیچ‌گاه دشمنان کاری از پیش نمی‌برند و آمادگی و اقتدار همیشگی ملت شریف ایران حتمی و ضروری است.
وی گفت: 9 دی ماه ثابت کرد که همه شعارهای مردم دفاع از ولایت و رهبری و حمایت از ارزش‌های دینی بود لذا دفاع از شخص یا دولت نبود و ملت ما کسانی که تلاش کنند، علیه نظام اسلامی قد علم کنند با همان روحیه ولایت و اقتدار در مقابل آنان می‌ایستد.
وی به بحث بیداری اسلامی در منطقه و همچنین اقلیتی که در سوریه در مقابل اکثریت ملت سوریه ایستادند، اشاره کرد و افزود: همه اتفاقات که استکبار آن را نقشه‌پردازی می‌کند، برای مقابله با ملت ایران است و هرجا ملت باشد، دشمن شکست می‌خورد. 
حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان با تشریح عوامل فتنه در سال 88 گفت: بصیرت و آگاهی مردم موجب خنثی شدن فتنه دشمنان داخلی و عوامل استکبار شد و جامعه‌ای که با بصیرت به دنبال ولایت و رهبری است، هرگز ضعیف نمی‌شود و در اصول خود استوار و پایدار است.
وی افزود: در نهم دی ماه 88 مردم به صحنه آمدند و دشمن با همه نقشه‌ها و توطئه‌ها نتوانست به مقصد شوم خود برسد و به خیال باطل می‌خواست مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد و غافل از این بود، همین مردم در محرم سال 57 با استعانت از ولایت حسینی و عشق به اهل بیت بر طاغوت زمان پیروز شدند و امروز نیز همان مردم با جوانانی برومند در مقابل فتنه می‌ایستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول