اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی:

نقش اصلی مسئولان حراست در دانشگاه‌ها باید بر پایه تربیت باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی گفت: نقش اصلی مسئولان و مدیران حراست در دانشگاه‌ها باید بر پایه تربیت باشد.

نقش اصلی مسئولان حراست در دانشگاه‌ها باید بر پایه تربیت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقش اصلی مدیران مراکز و مسئولان حراست باید بر پایه تربیت باشد چرا که تربیت درست تعلیم را به دنبال دارد.
احمد منیری در دومین نشست هم‌اندیشی روسا و مسئولان حراست مرکز علمی ـ کاربردی با اشاره به اینکه دشمن در دانشگاه‌ها به دنبال دین‌زدایی و علم‌زدایی است، تصریح کرد: فرزندان مردم امانت‌های الهی در دست ما هستند که باید از آنها در محیط دانشگاه حفاظت کرد و آنها از این آسیب‌ها دور نگاه داشت.
وی خاطر نشان کرد: استاد بی‌صلاحیت چه از لحاظ علمی و چه اخلاقی می‌تواند بازوی اجرایی دشمن برای علم‌زدایی و دین‌زدایی باشد.
مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تصریح کرد: ابعاد بعدی که به عنوان دین‌زدایی در مراکز دانشگاهی مطرح است، حساسیت‌زدایی از ارتباط نامتعارف بین محرم و نامحرم و همچنین تعاملات نامتعارف بین اساتید و دانشجویان است.
وی با اشاره به ترویج فرهنگ غربی و سکولار در جامعه و همچنین ایجاد اعتیاد به رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب بیگانه خاطرنشان کرد: پیشگیری از ترویج فرهنگ بیگانه در دانشگاه‌ها نیازمند دقت و نظارت دارد که با کار حراستی و تعامل میان مدیران و مسئولان حراست می‌توان در مراکز علمی ـ کاربردی جلوی فرهنگ بی‌پایه غربی را گرفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول