اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری مرکزی شیراز:

نهم دی‌ ماه موجب تعمیق‌ پیوند ناگسستنی ‌امت و ولایت شد

خبرگزاری فارس: سرپرست بخشداری مرکزی شیراز گفت: بزرگداشت نهم دی‌ ماه موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.

نهم دی‌ ماه موجب تعمیق‌ پیوند ناگسستنی ‌امت و ولایت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی ماه به تبیین وجوه مختلف اهمیت و ضرورت بزرگداشت حماسه نهم دی ماه 88 از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: این نوع نگاه دقیق و صحیح و چند بعدی مقام عظمای ولایت به این حماسه بی‌بدیل و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی، وظیفه ما را برای واکاوی هر چه بیشتر ابعاد ناشناخته و حساس آن و بررسی موضوع چنین رخدادی بزرگ، حماسی و تأثیرگذار بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.
وی با اشاره به ماندگاری حماسه نهم دی ماه 88 در طول تاریخ، بزرگداشت آن حماسه را مهم و ضروری ارزیابی و آن را موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت، این رمز جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی، دانست.
اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت، بینایی، ایمان و اعتقادات مردم کشورمان را عامل اصلی شکست فتنه‌گران دانست و بیان داشت: این سرمایه ارزشمند حاصل خون شهدای والامقام و نفس گرم حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
وی افزود: مردم ایران با یک حرکت منطقی و نه از روی احساس در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که مدافع اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هستند و در این روز اثبات کردند که هرجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی را در خطر ببینند، به میدان می‌آیند و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و میهن اسلامی می‌گیرند.
وی ادامه داد: بزرگداشت نهم دی‌ ماه موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.
سرپرست بخشداری مرکزی شیراز در ادامه با بیان اینکه زنگ بصیرت در روز نهم دی در مدارس بخش نواخته می ‌شود بیان کرد: در تدوین برنامه‌های این حماسه تاریخی نقش رهبری و بصیرت مردم غیور ایران به ویژه اقشار جوان و دانش‌آموزان مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.
اسماعیلی همچنین برنامه‌هایی از جمله دیدار با ائمه جمعه، توزیع پوستر در روستا و مدارس بخش، ارسال پیامک با مضمون 9 دی و بصیرت و ولایت فقیه را از جمله برنامه‌های بزرگداشت این روز نام برد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول