اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

هنوز سیستم بانکی وارد جهاد اقتصادی نشده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود گذشت چند ماه از ابلاغ پیام مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهاد اقتصادی، بانک‌ها هنوز به طور مطلوب وارد این جریان نشده‌اند.

هنوز سیستم بانکی وارد جهاد اقتصادی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در ششمین جلسه کار گروه جهاد اقتصادی خراسان رضوی در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف سال جهاد اقتصادی سیستم بانکی باید مطلوب‌تر از این وارد چرخه اقتصادی کشور می‌شد.
استاندار خراسان رضوی با تأکید بر این که بسیاری از مشکلات اداری که قبلاً حاکم بود باید با ابلاغ این پیام پرمعنا مرتفع شود، افزود: انجام کارهای عادی و جاری اداری به معنای جهاد اقتصادی نیست.
وی تصریح کرد: باید روند اجرای پروژه‌های مختلف و کارهای اداری در این استان کاهش یابد.
وی با درخواست از مسئولان دستگاه‌های مختلف برای در دسترس بودن، عنوان کرد: همانند سال‌های دفاع مقدس و جهاد علیه کفر و استکبار باید در عرصه جهاد اقتصادی نیز کار به دست مردم سپرده شود.
صلاحی با اشاره به عملکرد بسیار مناسب شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد اقتصادی و خصوصی‌سازی ابراز داشت: باید تمامی دستگاه‌ها مانند این شرکت نسبت به انجام اهداف جهاد اقتصادی تلاش کنند.
وی با تأکید بر اینکه باید جرأت خصوصی‌سازی را داشته باشیم، عنوان کرد: مردم در بسیاری از جاها بهتر و مناسب‌تر از دولت قادر به ایفا کردن نقش خود هستند.
استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: در حال حاضر بر خلاف گذشته بیشتر نیروهای آماده به کار را جوانان دارای تحصیلات بالا و تکمیلی شامل می‌شوند.
وی با تأکید بر این که در همین راستا باید مدل‌های مختلفی طراحی شود، افزود: دولت امین اموال مردم در کشور است.
صلاحی با ابراز خرسندی از کسب مقام‌های برتر در بسیاری از زمینه‌ها توسط استان خراسان رضوی افزود: در حال حاضر این استان با 866 دفتر ICT روستایی و 342 دفتر پیشخوان دولت در کشور رتبه نخست را دارد.
وی از افزایش 300 دفتر ICT روستایی در خراسان رضوی خبر داد و یادآور شد:  دفاتر پیشخوان دولت نیز 180 خدمت را به مردم ارائه می‌دهد که نزدیک به 200 خدمت نیروی جدید در راه است.
استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: این کارها تا واگذاری کامل تمامی امور به مردم باید ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی افزود: جایگاه علمی این استان بسیار بالا بوده و از این حیث خراسان رضوی حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد.
 انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول