اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان:

پروژه‌یابی اهداف دفتر طرح‌های تحقیقاتی است

خبرگزاری فارس: رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: حمایت از ایده‌محوری واحدهای فناوری مستقر در مراکز رشد شهرک، پروژه‌یابی برای واحدهای فناوری و نظارت بر پروژه‌های این واحدها از اقدامات دفتر طرح‌های تحقیقاتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است.

پروژه‌یابی اهداف دفتر طرح‌های تحقیقاتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، محمود شیخ زین‌الدین اظهار داشت: از مهم‌ترین اقدامات دفتر طرح‌های تحقیقاتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، حمایت از ایده‌محوری واحدهای فناوری مستقر در مراکز رشد شهرک و برقراری ارتباط با صنایع و سازمان‌های اجرایی در راستای رفع نیازهای آنها، پروژه‌یابی برای واحدهای فناوری مستقر و نظارت بر حسن انجام و کنترل پروژه‌های این واحدهاست.
وی ادامه داد: در این راستا، پیشنهادهای اجرای پروژه توسط واحدهای فناوری مستقر در مراکز رشد جامع و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرک به صنایع و سازمان‌های اجرایی ارسال شد و 40 جلسه نیز با این سازمان‌ها و صنایع برقرار شده است.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بیان داشت: نظارت و کنترل بیش از 750 پروژه، حمایت از 50 طرح تحقیقات در مرحله تولید نیمه صنعتی به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و 25 طرح تجاری‌سازی به نمایندگی از وزارت صنایع و معادن از اقدام‌های اجرایی دفتر طرح‌های تحقیقاتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بوده است.
وی به دیگر اقدامات شهرک برای حمایت از فناوران مستقر در شهرک اشاره کرد و گفت: معرفی 50 واحد فناوری دارای مجوز فناوری با بیش از 470 قرارداد به سازمان امور مالیاتی، جهت بهره‌مندی از معافیت مالیاتی ماده 47 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از جمله فعالیت‌های این دفتر بوده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول