اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مصوبات سفر رهبری صورت گرفت

اختصاص 20 میلیارد برای افتتاح مرکز خدمات فن‌آوری بیستون

خبرگزاری فارس: 20 میلیارد ریال اعتبار از مصوبات سفر رهبری برای افتتاح مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار بیستون اختصاص یافت.

اختصاص 20 میلیارد برای افتتاح مرکز خدمات فن‌آوری بیستون
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، 20 میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور برای افتتاح مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار بیستون اختصاص یافت.
به گزارش استانداری، در جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر صنعت، تجارت و معدن، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و استاندار کرمانشاه با موضوع پیگیری مصوبا‌ت سفر رهبری تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد؛
1. مقرر شد در خصوص زمین پژوهشگاه نفت استان کرمانشاه، معاون وزیر صنعت، تجارت و معدن پیگیری لازم را از طریق امور حقوقی سازمان در مرکز انجام داده و مساعدت و همکاری لازم برای حداکثر تخفیف و اعطای زمین صورت پذیرد.
2. در خصوص طرح بیو ایمپلنت با توجه به هایتک بودن طرح حداکثر تخفیف در واگذاری زمین محل صورت پذیرد.
3. درباره طرح ایران خودرو حاصل از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان حداکثر تخفیف در اعطای زمین معمول شود.
4. درباره احداث شهرک شیمی در استان به عنوان نخستین استان اجرا کننده طرح، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با قول مساعد معاون وزیر مقرر شد اقدامات لازم توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان جبرای اجرای طرح صورت پذیرد.
5. با توجه به پیشرفت 95 درصدی مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار بیستون مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی حداکثر ظرف مدت 15 روز تخصیص یافته به نحوی‌ که این مرکز در بهمن ‌ماه سال 90 افتتاح شود.
6. در خصوص مشارکت شرکت شهرک‌ها در مناطق ویژه و با حمایت سازمان صنعت، تجارت و معدن کشور در طرح توسعه شهرک صنعتی بیستون، طرح منطقه ویژه اقتصادی کرمانشاه نیز لحاظ شود.
7. مطالعات ایجاد شهرک‌های فن‌آوری توسط شرکت شهرک‌های صنعتی کشور حداکثر تا پایان سال 90 انجام‌ شود.
8. به منظور لحاظ کردن ایجاد شرکت فن‌آوری کرمانشاه در بودجه سال 91 کشور پیگیری لازم از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی و استان انجام شود.
9. سهم مناسبی از کمک‌های فنی و اعتباری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان اختصاص یابد.
10. با توجه به حجم زمین‌های واگذار شده در قالب طرح آمایش و میزان درخواست‌های جدید مابه‌التفاوت و سهمیه جدید واگذاری زمین در قالب آمایش به استان اختصاص یابد.
استاندار کرمانشاه در پایان این نشست از روند پیگیری خوب و منصفانه مصوبات سفر مقام معظم رهبری‌ از سوی مقامات مسئول کشوری و استانی تشکر کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول