اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

دشمن از بین دوستان یارگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: دشمن از بین دوستان یارگیری می‌کند و باید مواظب باشیم در موقعیتی قرار نگیریم که زمینه گمراهی فراهم شود.

دشمن از بین دوستان یارگیری می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ سواد آموزی در مدرسه راهنمای دخترانه شاهد کرمان اظهار داشت: یاد شهدا باید همیشه در بین ما زنده باشد و بر اساس یاد شهدا حیات طیبه را به‌ دست آوریم.
مهرشاد با اشاره به نزدیک بودن سالروز حماسه 9 دی افزود: این روز به زیبایی با بصیرت مانوس و بصیرت جریانی است که اگر در جامعه وجود نداشته باشد، مولا علی (ع) خانه‌نشین می‌شود و خانم فاطمه (س) از دشمنان دین سیلی می‌خورد.
وی عنوان کرد: بصیرت موجود در بین مردم موجب شد تا انقلاب اسلامی بیمه شود و ولی‌امر بتواند با کمک امت گردنه‌های سخت پیش روی نظام را سپری کند.
مهرشاد بیان کرد: مردم به کمک هدایت‌های خداوند که به قلب امت عطا کرده بود، امام خود را در فتنه‌ها، حوادث و توطئه‌های دشمنان تنها نگذاشتند.
وی ابراز داشت: 30 سال است که دشمنان به نظام جمهوری اسلامی هجوم آورده‌اند و دریغ از اینکه نور الهی تابیده شده بر دل مردم با این وزش نسیم‌ها خاموش نمی‌شود.
مهرشاد گفت: بصیرت نیاز هر روز مردم است و ما باید هر روز بر بصیرت خود را افزایش دهیم و نقشه دشمنان به هیچ وجه تمام نمی‌شود و باید همیشه بصیر باشیم، زیرا توطئه دشمنان متفاوت است.
وی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیعت هر روزه‌ مردم با ولایت را نمی‌بینند و دنبال پیگیری اهداف شوم خود علیه ملت و تفرقه در بین مردم هستند.
مهرشاد تاکید کرد: دشمن از بین دوستان یارگیری می‌کند و باید مواظب باشیم در موقعیتی قرار نگیریم و در گوشه ذهن ما نسبت به رهبر و نظام جمهوری اسلامی تردیدی آشکار شود و دشمن به دنبال همین تردید افکنی‌ها است و همین تردیدها موجب ملحق شدن دوستان به دشمنان و گمراه شدن آن‌ها می‌شود.
وی تصریح کرد: تفاوتی که نظام‌های الهی با نظام‌های مادی دارند در به ‌کارگیری دانش عمومی توسط آن‌ها است.
مهرشاد خاطرنشان کرد: در قرآن کریم هم آمده است که فرعون اجازه رشد به جامعه را نمی‌داد، زیرا رشد جامعه موجب کنار گذاشتن طاغوت توسط مردم و گرایش آن‌ها به سوی حق می‌شود.
وی افزود: اگر حکومت و نظامی جامعه خود را به سوی آگاهی عمومی راهنمایی کند، این جامعه را در حیطه نظام الهی می‌بینیم.
مهرشاد عنوان کرد: یکی از دستورهای امام (ره)  بعد از تثبیت نظام جمهوری اسلامی تشکیل نهضت سوادآموزی است.
وی بیان داشت: نهضت یعنی حضور همگانی و همه افراد باید در این جهاد شرکت داشته باشند و اگر مردم در این جهاد شرکت کنند، جامعه به سمت آرمان‌‌های خود پیش می‌رود.
مهرشاد با اشاره به اینکه آمار بی‌سوادی در کشور ما با کاهش چشمگیری روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: تمام افراد جامعه باید باسواد باشند و بتوانند برای نظام تصمیم بگیرند و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است که امام (ره) آن را پایه‌گذاری کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول