اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج:

اعضای باند 6 نفره سارقان کابل برق در کرج دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری باند شش نفره سارقان کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد 60 فقره سرقت کابل برق را در کرج انجام داده بودند.

اعضای باند 6 نفره سارقان کابل برق در کرج دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج یک باند شش نفره سارقان و مالخرها که با سرقت کابل‌های برق و مخابرات موجب قطعی‌های مکرر برق و تلفن در منطقه کیانمهر کرج شده بودند دستگیر شدند.
وی با اعلام خبر دستگیری باند شش نفره سارقان کابل برق و مخابرات در کرج در تشریح جزئیات این سرقت‌ها ادامه داد: در پی مراجعه اهالی منطقه کیانمهر کرج به اداره برق و مخابرات در یک ماه گذشته و اعلام شکایت مبنی بر قطعی‌های مکرر برق و تلفن منطقه و بررسی موضوع از سوی ارگان‌های مورد نظر مشخص شد که شخص یا اشخاصی با بریدن کابل‌های مخابراتی و برق آنها را به سرقت برده‌اند که علت قطعی‌های اخیر به این علت می‌باشد.
این مسئول افزود: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.
خیرخواهان اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و گشت زنی در منطقه و ابلاغ موضوع به کلیه واحدهای گشتی، حین گشت‌زنی به فردی که در حال حمل کابل برق و تلفن بود مظنون شده و پس از دستگیری در بازرسی از وی اموالی از قبیل اره آهنبر و سیم چین به اضافه مقداری کابل برق و تلفن کشف و ضبط کردند.
وی گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف کرده و اذعان داشت که کابل‌های مخابراتی را با همدستی شش نفر که در امر سرقت و فروش اموال مسروقه با وی همدست بوده‌اند به سرقت می‌برده‌اند و تاکنون به همین شیوه به سرقت 60 فقره کابل مخابراتی و برق از منطقه کیانمهر پرداخته‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: ماموران با راهنمایی‌های سارق دستگیر شده و انجام کارهای اطلاعاتی، محل اختفای متهمان را در مناطق مختلف شهرستان کرج شناسایی و در چند عملیات پلیسی آنها را دستگیر و از آنها سه تن آهن‌آلات، سیم کابل برق و مخابرات کشف و ضبط کردند.
متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول