اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش نیروی انتظامی صورت گرفت

دستگیری پزشک قلابی در گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندا نیروی انتظامی گچساران گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی گچساران، پزشک قلابی در این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری پزشک قلابی در گچساران
سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در پی شکایت و ارجاع یک فقره پرونده شکایت توسط یکی از شهروندان گچسارانی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی که خود را پزشک معرفی کرده بود، پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام فعالیت‌های خاص اطلاعاتی گسترده توسط نیروی انتظامی گچساران، متهم شناسایی  و دستگیر شد.
بیعت‌اصل تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، مدارک جعلی از قبیل مهر پزشکی جعلی به نام متهم، وسائل و ابزار معاینه بیمار و اسناد مختلف جعلی کشف و ضبط شد.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران از دستگیری سارقان کیف قاب حرفه‌ای نیز خبر داد و ابراز داشت: مأموران نیروی انتظامی کلانتری 11 گچساران با دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت و کیف قاپی به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی گچساران گفت: پس از حضور مأموران در محل هدف و انجام تحقیقات اولیه با دریافت مشخصات و شناسایی سارقان عملیات دستگیری سارقان با موفقیت انجام شد.
بیعت‌اصل عنوان کرد: استفاده از شگردهای خاص پلیسی و تقویت گشت‌های پلیسی از مهم‌ترین عوامل دستگیری سارقان کیف قاب در حین سرقت است.
وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و ورود به منزل متهمان، مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط گردید.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران از کشف مقادیری زغال قاچاق نیز خبر داد و گفت: در حین بازرسی از دو دستگاه خودرو وانت پیکان 1000 کیلوگرم زغال قاچاق کشف و ضبط گردید.
بیعت‌اصل با اشاره به طرح ارتقا امنیت اجتماعی ابراز داشت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اجتماعی که وجود آن از ضروریات جامعه است و در سایه آن زندگی سعادتمندانه برای آحاد مردم امکان‌پذیر می‌شود، مسئله مهم و اساسی امنیت است.
وی گفت: در راستای طرح امنیت اجتماعی، در خصوص کشف سلاح‌های غیر مجاز در سطح گچساران با انجام عملیات اطلاعاتی دقیق توسط نیروی انتظامی سه قبضه اسلحه سوزنی پنج  تیر و دو قبضه اسلحه دو لول ساخت ترکیه در خودروی سواری پژو پارس کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول