اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان تاکید کرد

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: دستگاه‌های اجرایی با در اختیار قرار دادن امکانات مورد نیاز برای اجرای انتخابات، برای برگزاری انتخابات بدون نقض همکاری کنند.

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات
بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های شهری موظف هستند که امکانات و کارکنان خود را در اختیار ستادهای انتخابات قرار داده و در این زمینه همکاری‌های لازم را صورت دهند در غیر این‌صورت با اداره متخلف برخورد جدی خواهیم کرد.
وی افزود: چنانچه هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات درخواستی را مبنی بر دراختیار دادن امکانات به اداره‌ای ارائه کند هیچ اداره‌ای حق سر باز زدن نداشته و باید نهایت مشارکت را با برگزاری انتخاباتی بی نقص انجام دهند.
فرماندار هندیجان با اشاره به لزوم پرهیز از انتخاب قومی و طایفه‌ای تصریح کرد: خروجی انتخابات باید اعتماد مردم را جلب کرده و موجب انسجام و اقتدار ملی نظام شود.
فرج‌الهی ادامه داد: به همین منظور ادارات باید به درخواست فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و هیئت‌های نظارت انتخابات پاسخ داده و با آنها نهایت همکاری را داشته باشند.
وی در ادامه خواستار منع تردد کاندیداهای انتخاباتی به ادارات و دستگاه‌ها شد و خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق ندارد از امکانات ادارات به نفع شخص یا اشخاصی خاص از بین نامزدهای انتخاباتی استفاده کرده و حق دیگران و مردم را تضییع کند.
فرماندار هندیجان افزود: در صورت مشاهده هر تخلفی از این دست که با قصد سوء استفاده از بیت‌المال به منظور تبلیغ یا حمایت از کاندیدایی باشد، من به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان با جدیت با آن برخورد و مدیر خاطی را از ورود به آن اداره منع خواهم کرد.
فرج‌الهی تصریح کرد: ملت ایران در قبال خون شهیدان مسئول هستند و این انقلاب مرهون و مدیون خون شهدا و رنج‌هایی است که این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی متحمل شدند و نباید این رنج‌ها و این خون‌ها به هدر بروند.
وی در ادامه با تأکید بر لزوم هماهنگی ادارات با فرمانداری پیش از هر اقدامی اظهار داشت: ادارات نمی‌توانند اقدامات خود را بدون هماهنگی‌های لازم با فرمانداری اجرا کنند.
فرماندار هندیجان افزود: دستگاه‌ها از اقداماتی که به عهده آنهاست شانه خالی نکنند و در صورتی که هر سیستم اداری موجب نارضایتی مردم شده‌است بهتر است سریعاً با فرمانداری مکاتبه کرده و مراتب را اطلاع دهند.
فرج‌الهی در ادامه به مطالبات ادارات نیز اشاره کرد و گفت: چنانچه مدیران مطالباتی را از دستگاه‌های دیگر دارند آن را تنها در کمیته مطالبات مطرح کرده و از اقدام علیه آن دستگاه خودداری کنند و مردم میز در صورت مواجهه با هر مشکلی پیش از اقدام برای رفع آن مشکل ابتدا فضا را سنجیده و در فضای مناسب اقدام کنند.
وی در پایان از مدیران ادارات خواست تا کمبودهای امکانات خود را از طریق مکاتبه با ادارات کل استان تهیه کنند و گفت: مکاتبات لازم را با ادارات کل انجام داده و رونوشت مکاتبات را به فرمانداری ارسال کنند تا مسئولان فرمانداری را در جریان همه امور قرار دهند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول