اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندارشهرستان خدابنده خبر داد

ایجاد 121 شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده از برپایی 121 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات خبر داد.

ایجاد 121 شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده
نورالدین رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شهرستان خدابنده برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام داده است.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده است، افزود: توانمندی‌ها و تجهیزات مورد نیاز انتخابات آماده شده و فرمانداری آمادگی لازم را برای اجرای بخش‌های مختلف انتخابات دارد.
فرماندار شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری مستقر شده و همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخاباتی پر شور فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی انتخابات ارائه شده است، خاطرنشان کرد: همایش‌های کشوری، منطقه‌ای و استانی برای عوامل اجرایی برگزار و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.
رفیعی از راه‌اندازی هیئت بازرسی شهرستان خبر داد و بیان داشت: مقدمات و بسترهای لازم برای ثبت‌نام داوطلبان انجام شده است.
وی با اشاره به وظیفه خطیر وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات‌، قانونمداری‌، حاکمیت اخلاق و رقابت سالم در چارچوب قانون را از اهداف اصلی وزارت کشور در برگزاری انتخابات دانست و تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر انتخابات موجب اعتلای پرچم نظام مقدس شده و بر وفاق‌، همدلی و نشاط مردم می‌افزاید.
فرماندار شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی سالم برای تحقق اهداف انتخابات و ایجاد زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی از مهم‌ترین دغدغه‌های عوامل اجرایی انتخابات است.
وی عنوان داشت: عوامل اجرایی، آماده برگزاری انتخابات در سطح شهرستان هستند و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.
رفیعی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی از امور اجتناب‌ناپذیر همه پرسی‌ها در همه ملل جهان هستند، عنوان داشت: حضور گسترده مردم موجب برگزاری انتخاباتی پر شور می‌شود.
 وی گفت: مردم ایران با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای ضمن تحکیـم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌شوند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول