اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

شالوده انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا پیوند عمیق دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: به دلیل پیوند عمیق انقلاب اسلامی با فرهنگ متعالی عاشورا در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف این انقلاب از بحران‌های شدید رهایی پیدا کرده است.

شالوده انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا پیوند عمیق دارد
حامد علامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 9 دی را مردم ایران با تأسی به فرهنگ باشکوه عاشورا خلق کردند و این حضور سبب شد بعد از هشت ماه فضای پر تردید، غبار آلود و توطئه‌های رنگارنگ و فتنه‌های متعدد، ملت ایران حقیقت را به درستی تشخیص داده و در این مسیر گام بردارند.
این مسئول ویژگی 9 دی را مردمی بودن، خود جوش بودن، حرکت‌های بصیرانه، آگاهانه، پرشور و انقلابی یاد کرد.
رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ابراز داشت: 9 دی تحقق وعده الهی و امر خداوند بود که این توفیق نصیب ملت ایران شد تا همچون حادثه 22 بهمن سال 57 و سوم خرداد سال 61 امکان تحقق اهداف و آرمان‌های خود را پیدا کنند.
وی افزود: این پیروزی بزرگ‌تر و برجسته‌تر از این مجاهدت‌ها بود چرا که ما در 9 دی برخلاف جنگ سخت دشمن در جنگ نرم پیروز شدیم که مردم ایران خالق حماسه و پیروز این صحنه بودند.
علامتی از 9 دی به عنوان آزمون بصیرت و آگاهی ملت ایران یاد کرد و گفت: عاشورای سال 88 و بروز همه اعمال جنایتکارانه و خیانت‌آمیز چیزی نبود جز عریان شدن مکنونات قلبی و اندیشه پنهانی استکبار که علیه ملت ایران و ولایت آغاز شده بود.
رئیس جنبش دانش‌آموزی استان اردبیل بیان داشت: در 9 دی مردم ایران با حضور عاشورایی و زینبی‌وار خود به خوبی و روشنی چهره ناپیدای باطل را نشان داده و از نفاق و چهره مزورانه آنها رو نمایی کردند.
رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بزرگترین درس این حماسه ماندگار را افزودن بر آگاهی و بصیرت تاریخی ملت ایران یاد کرد.
وی تصریح کرد: در نهم دی ماه چهار عنصر عنایات و الطاف کریمانه حضرت حق، توجهات خاصه ائمه اطهار، رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور و مشارکت آگاهانه و با بصیر ملت به خوبی جلوه‌گیری می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول