اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بهبهان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی تفسیر قرآن در بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از برگزاری دوره آموزشی تفسیر قرآن، در سالن آمفی‌تئاتر این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی تفسیر قرآن در بهبهان
سیدعبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در راستای حمایت از هنرمندان و هنردوستان منطقه تاکنون اقدامات مطلوب ارائه کرده است.
وی افزود: این شهرستان از قابلیت‌های بالای فرهنگی، هنری و ابعاد مختلف اجتماعی برخوردار است و باید به آن توجه بیشتری معطوف شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن در ماه صفر، این اداره اقدام به برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کرده که از دوستداران دعوت می‌شود در آنها شرکت کنند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره اضافه کرد: همچنین کلاس‌ها و دوره‌هایی ویژه کارکنان و پرسنل ادارات و نهادهای شهرستان در حال اجراست.
حسینی منفرد خاطرنشان کرد: کلاس آموزشی تفسیر سوره انبیاء مختص کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، آغاجاری و امیدیه به مدت 48 ساعت در شهرستان بهبهان در حال برگزاری است.
وی عنوان کرد: این حرکت به‌منظور ارتقا سطح دانش و همچنین آشنایی و آموزش کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته است.
به گفته سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، این دوره آموزشی در محل سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ بهبهان در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: در این دوره کارکنان ادارات به مدت 48 ساعت با حضور حجت‌الاسلام بخردی با تفسیر سوره انبیاء آشنا خواهند شد.
حسینی منفرد در پایان گفت: امیدواریم این حرکت گامی باشد به سوی نزدیک‌تر شدن به معرف و حقایق قرآن و ما را به رستگاری ابدی نزدیک‌تر کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول