اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

9 دی ادامه افتخارآفرینی ایرانیان بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: نهم دی ادامه افتخارآفرینی ایرانیان بود.

9 دی ادامه افتخارآفرینی ایرانیان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان رامیان اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه 88 حماسه‌ی بزرگ بود که باعث یاس و ناامیدی دوباره دشمنان اسلام و ایران شد.
وی تصریح کرد: گروهی از مردم ما در دوره قبل از انقلاب هم زندگی کرده‌اند و خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند و به خوبی می‌دانند این انقلاب و این نظام در مقایسه با رژیم فاسد پهلوی چه خدمات و برکاتی را به همراه داشته است.
فرماندار شهرستان رامیان گفت: در این شرایط دلیلی ندارد که آسایش و آرامش و سعادت خود و خانواده‌های خود را فدای افکار پوچ عده‌ای دنیاطلب و فریب‌خورده کنند به همین دلیل محکم و استوار ایستاده‌اند و با خلق حماسه‌های به یاد ماندنی حمایت خود را از انقلاب خویش و نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.
سمیعی اضافه کرد: مردم ما در این روز بزرگ و به یادماندنی با بیعت مجدد و ناگسستنی با ولایت فقیه علاقه قلبی خود را به رهبری اعلام داشته و خشم و انزجار خود را از دشمنان را فریاد زدند و ثابت کردند تحت هیچ شرایطی فریب عده‌ای فریب‌خورده و رسانه‌های گمراه را نخواهند خورد و رهبر دینی خود را تنها نخواهند گذاشت.
فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش است، گفت: همین الان هم تبلیغات سوء و اخبار کذب دشمن در خصوص انتخابات آتی وجود دارد لذا شایسته است مردم و نامزدهای انتخاباتی به هوش باشند و اجازه قدرت‌نمائی و شایعه‌پراکنی را به دشمن ندهند.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول