اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

9 دی‌ماه انقلابی دیگر در کشور بود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت 9 دی‌ماه را انقلابی دیگر دانست و گفت: ملت ایران یک‌صدا و متحد با راهپیمایی میلیونی خود اعلام کردند که این نظام و انقلاب صاحب دارد.

9 دی‌ماه انقلابی دیگر در کشور بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود معناصری عصر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان جیرفت با اشاره به حماسه نهم دی‌ماه 88 اظهار داشت: ملت ایران در فتنه 88 دچار هجمه ناجوانمردانه‌ای شدند که از طرف استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و انگلیس جنایتکار و ایادی داخلی آن که همان عوامل فتنه بودند، برنامه‌ریزی شده بود.
وی با بیان اینکه این اتفاق تمام عوامل فتنه را برای مردم ایران شناساند، افزود: آنان به دنبال این بودند که با پیروی از انقلاب‌های رنگین در کشور ایجاد آشوب کنند و به اهداف پلید خود دست یابند.
معناصری از بین بردن آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های اسلامی را از جمله این اهداف ذکر و تصریح کرد: دشمنان نظام قصد داشتند تا یک بار دیگر این کشور اسلامی را در چنگال امریکا قرار دهند.
معناصری با تأکید بر اینکه مردم ایران با این حماسه به خواسته‌های فتنه‌گران پاسخ منفی دادند، بیان داشت: آن‌ها مانند همیشه پیروی خود را از امام راحل و مقام عظمای ولایت اعلام و دشمنان انقلاب و ولایت را ناامید کردند.
وی عنوان کرد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 9 دی‌ماه این کشور و انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.
معناصری خاطرنشان کرد: مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر دارالولایه جیرفت مانند همیشه با حضور خود در نماز جمعه این هفته پاسخ دندان‌شکنی به دشمن می‌دهند.
به گزارش فارس، فرماندار جیرفت روز 9 دی‌ماه پیش از خطبه‌های نماز جمعه در همایش بصیرت به تبیین ابعاد مختلف این حماسه بزرگ می‌پردازد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول