اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

9 دی تکمیل‎کننده حرکت دشمن‎شکن 22 خرداد 88 است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: 9 دی تکمیل‎کننده حرکت دشمن‎شکن 22 خرداد 88 و مهر تائیدی بر این حادثه ماندگار است.

9 دی تکمیل‎کننده حرکت دشمن‎شکن 22 خرداد 88 است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در همایش روابط عمومی‎های استان اظهار داشت: حادثه 9 دی حادثه بسیار بزرگی است که دست خدای تبارک و تعالی آشکار شد و یک اعتقاد و باور دینی عاشورایی به یاری ملت ایران شتافت.
وی تصریح کرد: زمانی که مردم ولایت‎مدار و دین‎محور ایران متوجه شدند که بیگانگان، عده‎ای را اجیر کرده و حتی به مبانی دین و ارزش‎های دینی رحم نمی‎کنند در 9 دی ملت ایران خروشید و به میدان آمد و مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان و مستکبران کوبید.
رئیس ستاد انتخابات گلستان در خصوص سالگرد هدفمندی یارانه‎ها بیان داشت: اجرای این قانون نیز حرکت دشمن‎شکنی از سوی دولت احمدی‎نژاد بود و دشمنان از همین منظر با این دولت دشمنی دارند چرا که موفقیت‌های این دولت را نمی‎توانند ببینند و اگر این پیشرفت‎ها به صورت پی‎در‎پی حاصل نمی‎شد دشمنی و توطئه‎های دشمن اینقدر سنگین نبود.
جمشیدی خاطر نشان کرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه یکی از دغدغه‎های قدیمی رهبر معظم انقلاب بود که دولت‎های گذشته ترجیح دادند این قانون عملیاتی نشود ولی احمدی‎نژاد جرات و جسارت دینی را به منصه اجرا گذاشت تا امروز شاهد نتیجه اجرای عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.
وی هدف از اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها را در اجرای عدالت دانست و افزود: در گذشته سوبسید و یارانه هم وجود داشت که این یارانه‎ها به کالا تعلق می‎گرفت ولی اکنون با اجرای این قانون، یارانه‎ها در اختیار مردم قرار می‎گیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان خطاب به روابط عمومی‎ها و خبرنگاران گفت: رسالت شما بسیار سنگین است چرا که شما زبان گویای جامعه هستید و باید در اطلاع‎رسانی صادق و دلسوز نظام باشید و در این راستا خدمات انجام شده کشور را به بهترین نحو به اطلاع مردم برسانید تا امید را در جامعه تزریق کنید.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول