اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

9 دی با عاشورا گره خورده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: حماسه 9 دی با عاشورا گره خورده است.

9 دی با عاشورا گره خورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر حبیبی عصر سه‌شنبه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد: همواره در عرصه‌های مختلف عاشورا به کمک ما آماده است.
وی ادامه داد: در 9 دی نیز باز هم عاشورا به کمک ما آمد و البته هفتم دی‌ماه نیز سالگرد انقلاب مردم قزوین است که یاد این روز را نیز گرامی می‌داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: براساس برنامه جدید آموزش و پرورش دوره ابتدایی شش ساله در دو قسمت سه ساله تنظیم شده و دوره راهنمایی و متوسطه نیز هرکدام سه سال تعیین شده است.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان قزوین در بحث دانش‌آموزی طی سال تحصیلی 90-89 در رتبه‌بندی یک پله ارتقا یافته و از رتبه یازدهم به پله دهم رسیده است.
حبیبی عنوان کرد: در بحث سرویس بهداشتی مدارس از 320 میلیون ریال اعتبار 149 میلیون ریال آن اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: در تبدیل مدارس ابتدایی به تک‌شیفت صبح از مجموع 819 مدرسه ابتدایی 466 مدرسه شیفت صبح بود که با هماهنگی‌های انجام شده این رقم به 792 مدرسه رسید در واقع این رقم معادل 78.5 درصد دانش‌آموزان مدارس ابتدایی را شامل می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: در زمینه آسفالت مدارس نیز با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری‌ها مدارسی که به آسفالت نیاز داشتند، آسفالتشان انجام شد.
انتهای پیام/ص30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول