اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهاد رهبری در دانشگاه شهید باهنر:

برخی خواص در فتنه آبروی خود را فروختند

خبرگزاری فارس: در بیانیه نهاد رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان به مناسبت 9 دی آمده است: در سال 88 شاهد اتفاقی بودیم که برخی از خواص به آن دامن زدند و آبروی چند ساله خود را به پر کاهی فروختند.

برخی خواص در فتنه آبروی خود را فروختند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه نهاد رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان به مناسبت 9 دی آمده است: 9 دی آن گونه که در کلام رهبر فرزانه ما تبلور یافته، نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.
این بیانیه می‌افزاید: حماسه مردم ولایتمدار ایران در روز 9 دی، خشم سرریز شده ملتی بود که به ندای رهبر خود لبیک گفت و در سال 88 شاهد اتفاقی بودیم که برخی از خواص به آن دامن زدند و آبروی چند ساله خود را به پر کاهی فروختند.
در این بیانیه تصریح شده است: زمانی که عده‌ای فریب خورده در روز عاشورای حسینی حرمت این روز را شکسته و آخرین تیر خود را در نهایت تاریکی زدند، بر این گمان نبودند که اگر روزی اهانت به مقدسات مردم شود و راه ولایت مورد هجمه قرار گیرد، مردم انقلابی و شهیدپرور ساکت نمی‌نشینند.
در ادامه این بیانیه آمده است: این عمل ناشایست گروهی بی‌بصیرت با تدبیر حکیمانه امام خامنه‌ای به سرانجام رسید و این حرکت بزرگ ملت ایران در حمایت از قرآن، اهل بیت (ع) و ولایت جرقه‌ای بود که امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: اکنون شاهد هستیم به دلیل اینکه این کشورها از نعمت ولایت فردی حکیم بی‌بهره هستند، اهدافشان محقق نمی‌شود و از این نکته اینگونه برداشت می‌شود که بهره‌مندی از معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهنمودهای امام خامنه‌ای همواره نجات‌بخش انقلاب اسلامی ایران بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول