اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان:

نخستین جلسه هیئت داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان گفت: نخستین جلسه مشترک هیئت داوری و هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان برگزار شد.

نخستین جلسه هیئت داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان برگزار شد
ابوالفضل قربانی امروز در گفتا خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در آستانه سالگرد حضور مردم در حماسه بزرگ 9 دی شامگاه گذشته نخستین جلسه مشترک هیئت داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه ضمن دعوت مردم به حضور مجدد در سالگرد حماسه 9 دی و ارج نهادن به قیام مردم در کشورهای مسلمان در نهضت بیداری اسلامی مواردی نیز به عنوان اقداماتی که بایستی این مهم به آن بپردازد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان به برخی از این موارد مطروحه اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری همایش بزرگ وحدت، حضور حداکثری اصولگرایان در آینده نزدیک و همچنین سازوکارهای برگزاری یک انتخابات باشکوه از جمله این موارد بود.
وی با بیان اینکه در آینده و با توجه به نزدیک شدن انتخابات جلسات در آینده پر رنگ‌تر می‌شود، اظهار داشت: درصدد هستیم که همه اطلاعات در این زمینه به اطلاع مردم شهیدپرور استان رسانده شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول