اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فدایی:

لیست جبهه متحد اصولگرایان 2 هفته پس از ثبت‌نام تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت:‌ لیست جبهه متحد اصولگرایان دو هفته پس از آغاز ثبت‌نام از سوی این تشکل سیاسی به مرور تهیه می‌شود.

لیست جبهه متحد اصولگرایان 2 هفته پس از ثبت‌نام تهیه می‌شود
حسین فدایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه به فضل الهی شاهد انتخابات پرشوری خواهیم بود، اظهار داشت: مجلس آینده در واقع با جهت‌گیری خدمت به مردم و با ویژگی‌های کارآمدی، انقلابی و در عین حال ولایتمدار یک خدمت جدیدی به ملت ایران ارائه خواهد کرد.
وی با اشاره به راهبرد جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمعیت ایثارگران وحدت و انسجام با سایر نیروهای اصولگرا را به عنوان راهبرد اصلی خود قرار داده و برای آن تلاش می‌کند.
فدایی همچنین در مورد زمان‌بندی ارائه لیست اصول‌گرایان برای انتخابات مجلس نهم اظهار داشت:‌ ما طبق زمان‌بندی لیست را به استان‌ها در اسرع وقت اعلام خواهیم کرد و قائدتا دو هفته پس از آغاز ثبت‌نام که آثار بررسی‌ها آغاز و وضعیت افراد معلوم شود، شروع به مشخص کردن افراد لیست جبهه متحد اصولگرایان خواهیم کرد.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد برنامه‌های جریان انحرافی در انتخابات نهم افزود:‌ ما از مدت‌ها قبل اخبار و شواهدی را داریم و حتی بعضی از افراد این جریان رسماً به رسانه‌ها هم گفته‌اند که دو سوم از کرسی‌های مجلس را تصاحب خواهند کرد که در واقع موضع گیری آن‌ها هم بوده است.
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: گروه انحرافی در جلسات دیگری هم مطرح کرده بودند که کسب دو سوم از کرسی‌های مجلس نهم به خاطر آن بوده که آنچه را که می‌خواهیم در مجلس به تصویب برسانیم.
وی با بیان اینکه این رفتارها، رفتارهای ناشی از منطق و اصول صحیح نیست، گفت: اساساً با این رفتارها از سوی جریان انحرافی نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد چون مردم با بصیرت، شناخت و درک معرفت، افراد شایسته‌ای را انتخاب خواهند کرد.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصول‌گرایان تاکید کرد: قطعاً جهت گیری مردم در انتخابات آتی مجلس به سمت و سوی انسان‌های کارآمد، عاقل، متخصص و تابع ولایت فقیه و ولی امر مسلمین خواهد بود.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول