اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج خبر داد

احداث 6 جایگاه نگهداری پرندگان در باغ گل‌های کرج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌های شهرداری کرج از احداث شش جایگاه نگهداری پرندگان در باغ گل‌های این کلانشهر همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.

احداث 6 جایگاه نگهداری پرندگان در باغ گل‌های کرج
‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارعی بعد از ظهر امروز در ‌نشست برنامه‌ریزی هفته منابع طبیعی اظهار داشت: این جایگاه‌ها به منظور مراقبت‌های ویژه از پرندگان و همچنین رعایت بیشتر بهداشت احداث می‌شود.
وی کمبود فضا در محل اصلی نگهداری پرندگان در باغ گل‌ها و تأکید بر لزوم جداسازی گونه‌های مختلف پرندگان را از دیگر اهداف احداث این شش جایگاه جدید عنوان کرد.
این مسئول در ادامه سخنان خود بر توسعه فضای سبز در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما کافی نیست.
زارع افزود: با توجه به افزایش نرخ جمعیت در این کلانشهر و نیاز مردم به توسعه فضاهای سبز لذا باید برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور افزایش سرانه‌های فضاهای سبز در کرج انجام شود.
وی ادامه داد: البته مشارکت‌های مردمی به منظور حفظ این گونه فضاها نیز بسیار اهمیت دارد لذا لازم است تا آموزش‌های مفیدی در این زمینه به خانواده‌ها ارائه شود.
زارع تأکید کرد: این سازمان توانایی دارد تا اقدامات لازم به منظور توسعه این گونه فضاها را انجام دهد.
این مسئول گفت: در هفته منابع طبیعی نیز سازمان پارک‌ها با همکاری دیگر سازمان‌های ذیربط گامی اساسی در جهت توسعه درختکاری در مناطق مختلف این کلانشهر بر خواهد داشت.
انتهای پیام/‌ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول