اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

اختصاص اعتبار لازم برای تامین بیماران با هزینه‌های تحمل‌ناپذیر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: باید اعتباراتی مشخص برای تامین هزینه‌های تحمل‌ناپذیر بیماران صعب‌العلاج و یا سخت علاج در استان بوشهر اختصاص یابد.

اختصاص اعتبار لازم برای تامین بیماران با هزینه‌های تحمل‌ناپذیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست با هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تنها مسئله‌ای که در استان برای آن پاسخی به مردم نداریم تامین این هزینه‌هاست.
وی ادامه داد: امسال 20 میلیارد ریال اعتبار برای این امر به استان بوشهر اختصاص یافته که تاکنون این مبلغ ابلاغ نشده است.
جهانبخش اظهار داشت: با مراجعه مکرر بیمارانی که هزینه‌های درمان آنان تحمل‌ناپذیر است و با پیگیری‌های فراوان با مرکز توانسته‌ایم 80 میلیارد ریال پول بگیریم که در مقابل هزینه‌های سرسام‌آور این بیماران بسیار ناچیز است.
استاندار بوشهر با تاکید بر اقدامی اساسی در این راستا تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان باید مبلغ مشخصی را از محل اعتبارات وزارتخانه و یا اعتبارات استانی به این امر اختصاص و ابلاغ کند تا در موارد لازم اختیار لازم برای پرداخت هزینه‌های مورد نیاز بیماران را داشته باشیم.
وی اضافه کرد: این امر با جان مردم سر و کار دارد و نمی‌توانیم به هیچ دلیلی از اختصاص ویژه اعتبار در این حوزه خودداری و چشم‌پوشی کنیم.
جهانبخش یادآور شد: دو سال پیش ۲ هزار میلیارد ریال برای تامین هزینه‌های تحمل‌ناپذیر در وزارت بهداشت اختصاص یافت که این اعتبار در محلی دیگر هزینه شد.
استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به امور رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گفت: در هیئت امنا به مدیران و مسائل رفاهی آنان بیشتر توجه شده است.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه درآمدهایی که حاصل می‌شود از زحمات کارکنان است، به کارکنان و امور رفاهی آنان کمتر توجه شده است.
جهانبخش تاکید کرد: کار اصلی توسط کارکنان انجام می‌شود بنابراین در هیئت امنا باید به امور رفاهی آنان توجه لازم شود.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول