اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان اردبیل:

فعالیت‌های فرهنگی بدون مجوز وزارت فرهنگ حمایت نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داشته باشد تا زیر چتر حمایتی ما قرار گیرد.

فعالیت‌های فرهنگی بدون مجوز وزارت فرهنگ حمایت نمی‌شوند
منصور شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل از زمان آغاز به کار دولت نهم و دهم در حوزه کانون‌های مساجد، موسسات قرآنی، فرهنگ و هنر، چاپ و نشر، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و... اعتبارات ملی و استانی خوبی صرف شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ابراز داشت: در همین محورها ادامه طرح‌ها با هزینه اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان ادامه خواهد داشت و امیدواریم شاهد تحولات چشمگیری در این حوزه باشیم.
این مسئول تقویت شورای فرهنگ عمومی استان را از اهداف مهم دولت اعلام کرد و افزود: اخیراً بر اساس تحقیق و پژوهشی که انجام شده در راستای تحکیم بنیان خانواده تمهید و مقدمات لازم اندیشیده شده و از طریق اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری همایش‌ها و آموزش‌ها در سطح استان در همین راستا برگزار می‌شود.
شرفی به حمایت از مطبوعات و رسانه‌ها در استان اشاره کرد و ابراز داشت: طبق اعتباراتی که به ما تعلق گرفته در قالب‌های مختلف از مطبوعات و نشریات محلی استان حمایت اعتباری می‌شود.
وی تصریح کرد: برای برخی از دستگاه‌ها که قصد فعالیت فرهنگی دارند اما از حوزه ارشاد مجوز ندارند محدودیت‌هایی اعمال می‌کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود از انجام برنامه‌های فرهنگی متعدد در اردبیل خبر داد و ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در این شهر با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری استانداری اردبیل از دیگر برنامه‌های اجرا شده در قالب فرهنگی در استان اردبیل است که بنا داریم با استمرار این برنامه‌ها زمینه را برای برگزاری بیشتر نمایشگاه‌ها در اردبیل فراهم کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول