اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نام شِبرِه

نخستین جشنواره فیلم و عکس دانشجویان مازندران کلید خورد

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم و عکس دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی مازندران گفت: نخستین جشنواره فیلم و عکس دانشجویان علمی کاربردی مازندارن با نام شِبره کلید خورد.

نخستین جشنواره فیلم و عکس دانشجویان مازندران کلید خورد
سید احمد طاهرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در ساری اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره فیلم و عکس دانشجویان مراکز علمی و کاربردی مازندران فعالیت خود را آغاز کرد.
طاهرپور تصریح کرد: «شِبرِه» نخستین جشنواره فیلم و عکس مراکز علمی و کاربردی مازندران است که با هدف بالندگی و پویایی بیشتر دانشجویان این دانشگاه و هدایت و حمایت از آثار تولیدی دانشجویان علمی کاربردی مازندران در زمینه فیلم و عکس، فراهم ساختن فضایی مناسب برای تبادل افکار و انجام فعالیت‌های هنری و معرفی دانشجویان فعال در این زمینه به مراکز هنری و بازار فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی زمان برگزاری این جشنواره را اسفندماه سال جاری اعلام و بیان داشت: تمام دانشجویان علمی و کاربردی مازندران می‌توانند بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی در این جشنواره شرکت کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تارنمای اینترنتی این جشنواره در دست طراحی است که به‌زودی به اطلاع علاقمندان می‌رسد.
 
* تعیین اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره «شِبره»
دبیر جشنواره فیلم و عکس شبره از تعیین اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم و عکس شِبرِه خبر داد و بیان داشت: حجت الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، لحمیان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران، سید عیسی ساداتی مدیر مالی، سید مرتضی باقری فرد مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران، فلاح معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، اکرم‌السادات مهربخش رئیس و مختار صباغی، معاون آموزش مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک مازندران و سید احمد طاهرپور مدرس دانشگاه به عنوان اعضای این شورا تعیین شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول