اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس خبر داد

کاندیداتوری لاریجانی از قم قطعی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداتوری لاریجانی از قم قطعی شده است.

کاندیداتوری لاریجانی از قم قطعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در حاشیه نشست خبری که دوشنبه شب در موسسه مهر برگزار شد، در پاسخ به سئوالی با بیان اینکه حضور دکتر لاریجانی در مجلس به نمایندگی قم تقاضای عمومی مردم این شهر است اظهار داشت: آقای لاریجانی هم به دلیل جهات علمی و شخصی ایشان و هم به جهات عملکردی ایشان به عنوان نماینده قم در دوره هشتم که واقعا برای قم منشا اثر و منشا خدمت بودند مورد اقبال عمومی در شهر قم هستند.
وی گفت: دکتر لاریجانی جایگاه قم را در سطح مجلس شورای اسلامی و در سطح ملی و فراملی توسعه داده و اعتبار سیاسی استان را کاملا رونق بخشیده و توسعه داده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لاریجانی در قم از محبوبیت برخوردار است، ابراز داشت: مکررا از سوی اقشار و گروه‌های مختلف، مراجع عظام تقلید و بزرگان از ایشان خواسته شده است که از قم نامزد شوند.
وی با بیان اینکه ظرفیت آقای لاریجانی برای قم واقعا متناسب بوده است، یادآور شد: برای نخستین بار نماینده یک شهرستان به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد و این هم به دلیل شخصیت و جایگاه دکتر لاریجانی بوده است که باعث افتخار ما به عنوان شهروند و مسئول قمی است.
 
*قم با در قم ماندن پیشرفت نمی‌کند
بنایی در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور نسبتا کمرنگ دکتر لاریجانی در قم به عنوان حوزه نمایندگی گفت: آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس گرفتاری‌های خاص خود را دارد و با توجه به مسئولیت‌هایی که دارد باید در جلسات متعددی شرکت کند.
وی همچنین با بیان اینکه قم با در قم ماندن پیشرفت نمی‌کند، تصریح کرد: اگر مدیران قمی به جای اینکه در قم بنشینند حضور خود را در تهران بیشتر کنند و از ظرفیت‌های بیرون از قم استفاده کنند قطعا آبادانی و عمران قم چند برابر زمان کنونی بود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیری که در شهر نشسته، خود را با امکانات مالی که در شهر وجود دارد محدود کرده است، اظهار داشت: به اعتقاد بنده اگر مدیران قمی در تهران خیمه بزنند قطعا آبادانی قم بیشتر خواهد شد و پولی که به قم می‌آید بیشتر خواهد شد.
 
*اقبال عمومی مردم به سمت جبهه متحد اصولگرایی است
بنایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اقبال عمومی نسبت به جبهه پایداری در کشور گفت: عملکرد هر تشکیلاتی از طلوع و ظهورش پیداست که دامنه و گسترش چه اندازه‌ای است و سابقه پایداری نشان می‌دهد که در میدان سیاسی کشور تا چه میزان می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.
وی با بیان اینکه میدان سیاسی ایران میدانی ساده نیست، ابراز داشت: مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون کاملا پخته شده‌اند و به فرمایش مقام معظم رهبری اهل بصیرت هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با همین بصیرت است که مردم می‌دانند چه گروه‌هایی واقعا در صحنه حضور دارند و دارای چه ظرفیت‌هایی هستند و می‌توانند کشور را با کارشناسی اداره کنند زیرا با مطالب غیر واقعی نمی‌توان کشور را اداره کرد.
وی اقبال عمومی مردم را به سمت جبهه متحد اصولگرایی دانست و گفت: حضور آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی در راس جبهه متحد اصولگرایی برای مردم عامل اطمینان بخش و آرام بخشی است و مردم با اعتمادی که به این آقایان دارند می‌توانند برای رای خودشان ارزش و حساب خاصی باز کنند.
بنایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه مدرسین حوزه علمیه قم لیستی از کاندیداهای مورد حمایت خود را ارائه کرده است، گفت: تا کنون که این امر صورت نگرفته است.
وی افزود: هفته آینده دکتر بادامچیان و دکتر جلیلی از جبهه اصولگرایان به قم می‌آیند و در این زمینه جلسه خواهند داشت.
 
*پیوند 7+8 و جامعه مدرسین دستخوش امواج سیاسی نمی‌شود
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان کاملا با جامعه مدرسین هماهنگ است، تاکید کرد: هماهنگی بین جامعه متحد اصولگرایان با جامعه مدرسین یک پیوند فکری و سیاسی پایداری است که دستخوش امواج و دست‌انداز‌های سیاسی نمی‌شود.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور جریان فتنه و جریان انحرافی در انتخابات مجلس نهم گفت: قرار است جریان فتنه و اصلاح طلب لیست ندهند و به صورت منفرد نامزد شوند که البته فرقی نمی‌کند چون عملا در صحنه وارد می‌شوند.
بنایی با بیان اینکه صحنه رقابت سیاسی مجلس با حضور اصلاح‌طلبان شکل می‌گیرد گفت: ما نباید سر لیست توقف کنیم که اگر لیست ندادند پس ورود نمی‌کنند بلکه آنها با هر شکلی به انتخابات ورود پیدا می‌کنند.
وی گفت: جریان انحرافی نیز با چند تشکل زیر مجموعه و با نام‌های متفاوت و در جاهای مختلف در حال فعالیت‌ است.
انتهای پیام/م10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول