اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

رعایت اصول و اخلاق اسلامی در جانبداری از کاندیداها لازم است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: برای دستیابی به اهداف عالیه نظام اسلامی، رعایت اصول و اخلاق اسلامی در جانبداری از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی لازم است.

رعایت اصول و اخلاق اسلامی در جانبداری از کاندیداها لازم است
شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به اجرای نخستین مرحله از نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امت اسلامی در انتخابات دو وظیفه بسیار مهم بر عهده دارند که اگر ‌آنها را رعایت نکنند وظیفه دینی خود را انجام نداده و در پیشگاه خدا مقصر خواهند بود.
امامی بیان کرد: لازم و بلکه واجب است تنها برای رضای خدا و مصلحت امت اسلامی در انتخابات شرکت کرده و در انتخاب خود هیچ انگیزه‌ای غیر از انتخاب اصلح که تنها راه حاکمیت صالحان است، نداشته باشیم
وی تصریح کرد: مجریان انتخابات باید با کمال بی طرفی در فراهم‌سازی رقابتی سالم با محوریت مشارکت حداکثری، حفظ امانت‌داری، عدالت‌محوری و قانون‌مداری بستر لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم سازند.
عالی‌ترین مقام اجرایی در چرام گفت: کاندیدها و نامزدهای انتخاباتی باید در چهارچوب قانون با احترام به اصول و ارزشهای اسلامی و با مسئولیت‌پذیری، ترجیح مسائل عمومی و ملی بر منافع شخصی، حفظ متانت و رعایت انصاف و ادب انتخاباتی زمینه را برای انتخابات سالم فراهم سازند.
فرماندار چرام بیان کرد: مردم باید با جانبداری از کاندیدهای موردنظر خود با رعایت اصول اسلامی و انسانی و حفظ منافع ملی فعالیت کرده و از تخریب و افترا بستن نسبت به سایر نامزدها خودداری کنند.
امامی در ادامه افزود: تعصبات قومی و قبیله‌ای نباید مانع انتخاب نماینده اصلح شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول