اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

مشکلات لایه‌روبی سد خاکی روستای کندر پیگیری شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند در لایه‌روبی سد خاکی روستای کندر از مسئولان جهاد کشاورزی خواست تا مشکل را پیگیری و ظرف مدت یک هفته نتیجه را منعکس کنند تا نسبت به لایه‌روبی سد مذکور اقدام لازم به عمل آید.

مشکلات لایه‌روبی سد خاکی روستای کندر پیگیری شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، در ادامه برنامه‌های دهگردشی فرمانداری بیرجند، روستای کندر میزبان فرماندار و تعدادی از مدیران شهرستان بود.
فرماندار بیرجند در جمع مردم روستای کندر ضمن تقدیر و تشکر از مردم روستای کندر که در پرداخت زکات رتبه نخست را در سطح روستاهای شهرستان بیرجند کسب کرده‌اند، گفت: شما اقدام به انجام یک فریضه الهی کرده‌اید و طبق وعده الهی بدون شک خیر و برکت ناشی از انجام این فریضه الهی بر شما و مردم منطقه نازل می‌شود.
محمدعلی قاسم‌زاده نداف در مورد حل مشکلات کشاورزی و لایه‌روبی سد خاکی روستای کندر از مسئولان جهاد کشاورزی خواست تا مشکل را پیگیری و ظرف مدت یک هفته نتیجه را منعکس کنند تا نسبت به لایه‌روبی سد مذکور اقدام لازم به عمل آید.
وی همچنین در مورد سالن ورزشی روستا تصریح کرد: شورای اسلامی روستا زمینی را در اختیار اداره تربیت‌بدنی قرار داده تا اقدامات بعدی در راستای احداث سالن ورزشی در سال بعد صورت پذیرد، ضمن آنکه از سوی فرماندار به جوانان ورزشکار روستا لباس و امکانات ورزشی نیز اهدا شود.
فرماندار بیرجند در ادامه از افتتاح دفتر خدمات ارتباطی روستای کندر در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: به زودی مشکل مخابراتی روستا نیز حل می‌شود.
قاسم‌زاده نداف در مورد اشتغال و جوانان روستا قول داد  به جوانانی که در آستانه ازدواج قرار دارند از سوی دهیاری زمین در طرح هادی روستا اهدا شود تا با دریافت وام نسبت به ساخت آن اقدام کنند.
وی پویایی و نشاط در جوانان را امری مهم برشمرد و از جوانان روستا خواست تا با همت مضاعف و به شکل گروهی اقدام به تأسیس شرکت تعاونی کنند تا زمینه رشد و پویایی در روستا را فراهم آورند.
فرماندار بیرجند با توجه به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهالی روستای کندر و دهستان قطارگز خواست که فعالانه در انتخابات شرکت کرد و ضمن مأیوس کردن بدخواهان نظام با انتخاب نماینده اصلح، ولایت‌مدار و مردمی در راستای تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی گام بردارند.
در بحث عمرانی نیز مقرر شد بحث احداث خانه عالم و تعمیر و بازسازی مسجد روستا پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.
همچنین از سوی فرماندار بیرجند تعداد هفت تخته فرش 12 متری برای تجهیز و آماده‌سازی حسینیه روستا اهدا شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول