اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، محمدحسین شهدی‌نژاد با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان معرفی شد.

سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز محمد حسین شهدی‌نژاد که در حال حاضر مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان است با حکم حافظی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی سرپرستی اداره کل تامین اجتماعی گیلان را به جای سالار بیک‌محمد سرپرست سابق این اداره کل به عهده گرفت.
در حکم حافظی خطاب به شهدی‌نژاد آمده است: ارکان نظام مقدس اسلامی ایران بر مبنای ایمان به خداوند متعال، پیروی از نبوی و اطاعت از ولایت فقیه استوار است.
در ادامه ذکر شده است: خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شریف ایران در این نظام مقدس امانتی است که نیاز به همت و کار مضاعف در دهه چهارم انقلاب دارد و انتخاب محورهای عدالت گستری و مهرورزی توسط دولت خدمتگزار نیز به این امر تاکید دارد از این رو با توجه به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و همچنین با عنایت به بند 2 مصوبه بیست ‌و یکمین جلسه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و تایید هیئت مدیره صندوق به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان منصوب می‌شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف صندوق تامین اجتماعی اهتمام ورزید.
به گزارش فارس، مراسم معارفه شهدی‌نژاد به‌زودی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول