اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

لازمه خودکفایی حمایت از تولیدکنندگان بومی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: لازمه رسیدن به خودکفایی انجام حمایت‌های همه‌جانبه از واحدهای تولیدی بومی است.

لازمه خودکفایی حمایت از تولیدکنندگان بومی است
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، مهدی عیسی‌زاده شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی اظهار داشت: برای اینکه در همه زمینه‌ها به استقلال کامل دست پیدا کنیم باید از تولیدکننده‌ها و صنعتگران داخلی به شکل مؤثر پشتیبانی صورت بگیرد و در راستای توسعه فعالیت آنها بسته‌های حمایتی طراحی و تدوین شود.
وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ورود کالاهای چینی به کشورمان را محکوم می‌کنم چرا که امروزه ورود بی‌رویه این کالاها به حدی رسیده که حتی سیفی‌جات مانند پیاز و سیر هم وارد می‌شود و مردم آنها را مورد مصرف قرار می‌دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ورود بدون کنترل کالاهای چینی به اقشار مختلف مردم اعم از صنعتگران، کشاورزان و... صدمه‌های جدی وارد می‌کند بر این اساس باید در راستای کنترل واردات آنها گام‌های اساسی از سوی مسئولان برداشته شود.
وی با بیان اینکه برای رفع کردن این معضل اقتصادی راه‌کارهای مختلفی وجود دارد، گفت: تولیدکننده‌های بومی باید بیش از بیش توسط دولتمردان از طریق اجرای بسته‌های حمایتی مورد پشتیبانی قرار بگیرند همچنین باید در راستای صیانت از فعالیت‌ صنعتگران گام‌های اساسی از سوی مسئولان برداشته شود.
عیسی‌زاده ادامه داد: عده‌ای از فعالان حوزه صنعت متضرر شدند، لذا باید در راستای رفع مشکلات آنها و تقویت واحدهای صنعتی تمهیدات لازم از سوی متولیان امر اتخاذ شود تا آنها مانند سابق به فعالیت خود در چرخه اقتصاد تداوم دهند.
این مسئول با بیان اینکه حمایت از واحدهای صنعتی از وظایف تعدادی از بانک‌ها قلمداد می‌شود، خاطرنشان کرد: باید در راستای روان‌سازی امور بانکی و کم کردن بروکراسی اداری اقدامات لازم از طرف متولیان امور صورت بگیرد چرا که وجود بعضی سختگیری‌ها همچنین امور دست و پاگیر موجب کند شدن روند فعالیت صنعتگران شده است.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول