اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند انتقاد کرد

ورودی شهرستان دماوند خطرساز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند از خطرات مسیر ورودی شهرستان، کندی اجرای عملیات کمربندی بومهن و عرض کم تقاطع غیرهمسطح رودهن انتقاد کرد.

ورودی شهرستان دماوند خطرساز است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی عصر دوشنبه در جریان دیدار با شماری از مسئولان راه و ترابری شهرستان دماوند اظهار داشت: خوشبختانه مسیر پس از اتوبان شهید بابایی تعریض شده است.
وی ادامه داد: پس از اتمام این اتوبان و در هنگام وارد شدن به جاده که به نحوی ورودی شهرستان قلمداد می‏شود، آب‏های روان از ساختمان‏های اطراف به داخل این مسیر رها می‏شود.
علاءالدینی اضافه کرد: در ساعات پایانی روز، آب روان سطح جاده را اشغال کرده و این مایعات در سحرگاه فصول سرد سال با تبدیل شدن به یخ می‏تواند موجبات لغزش خودروهای عبوری و بروز سوانح رانندگی دلخراش را فراهم آورد.
امام جمعه دماوند افزود: این خطر در دیدارهای گذشته با استاندار تهران مطرح شد؛ اما یادآوری‏ها هیچ نتیجه و عمل خاصی را در بر نداشت.
 
* تقاطع غیرهمسطح بومهن از مشکلات استان تهران
وی دماوند را شاهراه تردد چندین استان کشور خواند و افزود: در حال حاضر شهرستان دماوند را می‏توان شاهراه استان‏هایی مانند خراسان، سمنان، مازندران و تهران خواند.
علاءالدینی تقاطع غیرهمسطح بومهن - رودهن را مسیری نیازمند تعریض دانست و گفت: تردد اهالی چندین استان از تقاطع غیرهمسطح بومهن - رودهن که عرض آن بیش از 5.5 متر نیست را شاید بتوان از عجایب استان تهران قلمداد کرد.
امام جمعه دماوند تصریح کرد: این مبدا ورودی که به تنگنای خودروهای عبوری منطقه تبدیل شده باید با طرح‏های تعریضی، اصلاح شود.
وی با اشاره به اتلاف وقت و سرمایه گران‏بهای مردم در ترافیک بومهن خاطر نشان کرد: در حال حاضر علاوه بر مردم بومهن وقت و سرمایه اهالی پایتخت، شهرستان دماوند و استان‏های همجوار نیز در ترافیک دائمی بومهن به هدر می‏رود.
علاءالدینی ادامه داد: اگر کمربندی‏های بومهن و رودهن احداث شود، بار بزرگی از دوش مردم این منطقه برداشته خواهد شد.
 
* تقدیر امام جمعه از مسئولان راه و ترابری دماوند
امام جمعه دماوند از اجرای طرح‏های روشنایی اداره راه و ترابری این شهرستان قدردانی کرد و گفت: زحمت‏کشان حوزه راه و ترابری شهرستان دماوند در خصوص ایجاد سامانه‏های روشنایی در مسیر ورودی شهرستان خدمات شایانی را ارائه کرده‏اند.
وی ادامه داد: علاوه بر این، بحث سرازیری فاضلاب به داخل جاده در محل پل نمیر نیز با ساماندهی مواجه شد که باید از این خدمات اداره راه و ترابری قدردانی کرد.
علاءالدینی خواستار آمادگی مسئولان شهرستان در قبال خطرات فصل سرما شد و اذعان داشت: دماوند از جمله نقاط سردسیر و پر بارش استان تهران به شمار می‌رود.
امام جمعه دماوند در پایان متذکر شد: از این رو، باید همه نهادهای ذی‏ربط برای ارائه خدماتی شایسته به مردم در فصول سرد سال از آمادگی کامل برخوردار باشند.
انتهای پیام/ن10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول