اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اداره راه در تکمیل جاده کمربندی کنگان اهتمام ورزد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اداره راه در تکمیل جاده کمربندی کنگان اهتمام ورزد.

اداره راه در تکمیل جاده کمربندی کنگان اهتمام ورزد
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس پیش از ظهر امروز در جمع راهداران و مسئولان راه و ترابری کنگان اظهار داشت: مسئله حمل و نقل و جابجایی امروز از مهم‌ترین مسایل در توسعه‌ یافتگی است و اداره راه و ترابری وظیفه بسیار سنگینی در جامعه بر عهده دارد.
وی افزود: راهداران با حضور شبانه‌روزی خود در جاده‌ها و راه‌ها در افزایش ایمنی و سلامت مردم نقشی بسیار مهم دارند و باید به جایگاه این عزیزان توجه شود.
فرماندار شهرستان کنگان با مهم برشمردن این شغل در راستای تسهیل در عبور مرور استفاده‌کنندگان از راه؛ تصریح کرد: با توجه به حضور صنعت نفت و گاز در منطقه و همچنین وجود جاده ترانزیتی، حضور راهداران در جاده‌ها و ایجاد جاده‌های ایمن امری ضروری است.
یزدان‌شناس بر تکمیل جاده کمربندی کنگان تاکید کرد و گفت: کمربندی کنگان از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی در این شهرستان است که نقش مهمی در کاهش تصادفات و  تلفات جاده‌ای دارد و باید به شکل ویژه عملیاتی شود.
وی با تاکید بر ایمن‌سازی مسیرهای خطر ساز خواستار تسریع در این پروژه‌ها و تکمیل جاده کمربندی شد و بیان کرد: بهره‌برداری از جاده کمربندی شهرستان کنگان می‌تواند بسیاری از معضلات کنونی را برطرف سازد.
یزدان‌شناس خطاب به راهداران اذعان داشت: چنانچه در شهرستان کنگان، بحرانی (سیل، طوفان و...) رخ دهد، این شما هستید که در راس امور قرار دارید؛ پس سعی کنید در هر شرایط در آمادگی کامل باشید.
فرماندار کنگان یادآور شد: مردم هر وقت راهداران و پلیس را در مسیر می‌بینند؛ احساس امنیت می‌کنند و در واقع راهداران موجبات اطمینان خاطر مردم هستند.
وی اذعان داشت: در ارتباط با پیگیری امورات مردم، راهداران از خود روحیه‌ای پر از نشاط  نشان دهند و برخوردی مناسب با مردم داشته باشند.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: از مسئولان راه و ترابری انتظار داریم نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اهتمام جدی داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول