اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

جوانان بهانه به دست دشمنان ندهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: جوانان باید با هوشیاری و بصیرت مطیع فرامین مقام معظم رهبری باشند تا بهانه بیشتری به دست دشمنان ندهند.

جوانان بهانه به دست دشمنان ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام ‌مصطفی تقوی در نشستی با مسئولان شهرستان دامغان اظهار داشت: مردم انقلابی ایران، دولت انگلستان را به عنوان پیر استعمارگر و دشمن دیرینه خود می‏دانند.
وی اظهار داشت: دولت انگلستان در طول تاریخ حقوق ملت ایران را پایمال کرده و منافع آنها را به یغما برده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: از دخالت‏های بی‏جای انگلیس در کشورمان خاطرات تلخ و ناشایستی به جا مانده است.
تقوی‏ ادامه داد: اخیرا نیز زخم دشمنی سرباز کرده و انگلیس دیگر کشورها را علیه ایران به تحریم دعوت کرده تا به زعم جاهلانه خود این کشور را در برابر منافع نامشروع خود تسلیم کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: آنها می‏خواهند کشور ایران را از پیشرفت و ترقی در زمینه‏های مختلف باز دارند امام مردم ایران را خوب نشناخته و به اقتدار و ایمان این مردم واقف نشده‏اند.
وی گفت: مردم ایران به ویژه جوانان باید با هوشیاری و بصیرت مطیع فرامین مقام معظم رهبری باشند تا بهانه بیشتری به دست دشمنان ندهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول