اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

هیئت اجرایی انتخابات مکلف به حفظ و صیانت از آرای مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌پاکدشت با اشاره به اهمیت هیئت اجرایی انتخابات گفت: هیئت اجرایی انتخابات مکلف به حفظ و صیانت از آراء مردم است.

هیئت اجرایی انتخابات مکلف به حفظ و صیانت از آرای مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربان‌علی مقبلی بعدازظهر امروز در جلسه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس در شهرستان پاکدشت، همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان پاکدشت را به صداقت، امانت‌داری و ایجاد نشاط انتخاباتی توصیه کرد.
فرماندار شهرستان پاکدشت طی سخنانی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و به توضیحاتی پیرامون روند اجرای انتخابات در شهرستان و تمهیداتی که از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات پر شور اندیشیده شده است پرداخت.
وی در ادامه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر پایه امانت‌داری، قانون مداری و حضور حداکثری و عدالت محوری عنوان کرد و گفت: با عنایت به این اصول مهم و توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات همچون گذشته انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه تنش را شاهد باشیم. 
مقبلی با اشاره به برگزاری 29 انتخابات در طول بیش از سه دهه که از عمر انقلاب می‌گذرد، تاکید کرد: هر یک از این انتخابات برگ زرینی بر تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده و این نشان دهنده اوج دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت با توجه به نقش و اهمیت هیئت اجرایی در انتخابات افزود: انتخاب شدن به عنوان عضو هیئت اجرایی انتخابات به مثابه مکلف شدن به حفظ و صیانت از آراء مردمی است و بر تلاش و کوشش مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد. 
فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان ابراز امیدواری کرد که در شهرستان پاکدشت با توجه به تجارب بالا در برگزاری چندین انتخابات گذشته هیچ گونه مشکلی ایجاد نشود.
در ادامه این جلسه حاضران پس از بحث و تبادل نظر و رای‌گیری کاندیدای هیئت اجرایی، هشت نفر را به عنوان عضو اصلی و پنج نفر را به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب کردند.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول