اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی بابلسر:

فروشنده سنگدان مرغ به جای گوشت گوساله در بابلسر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس دامپزشکی بابلسر گفت: توزیع‌کننده قلابی که به صورت غیرقانونی اقدام به عرضه گوشت در شهرستان بابلسر کرده بود شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

فروشنده سنگدان مرغ به جای گوشت گوساله در بابلسر دستگیر شد
ناصر دستوریان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی به نام ر- ب 28 ساله، شب‌ها در پستوی مغازه اجاره‌ای بنگاه معاملات ملکی ماشین به صورت غیرقانونی اقدام به بسته‌بندی گوشت چرخ‌کرده می‌‌کند بلافاصله با همکاری شبکه دامپزشکی بابلسر، توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.
وی بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد این شخص اقدام به چرخ‌کردن سنگدان مرغ یخ‌زده با سنگدان تازه در شرایط کاملا غیربهداشتی کرده و با عنوان گوشت‌چرخ کرده تازه گوساله اقدام به لی بل، بسته‌بندی و عرضه آن در بین مردم می‌کرد.
دستوریان تصریح کرد: در محل وقوع جرم، 70 کیلو سنگدان چرخ کرده و 20 کیلو سنگدان فله ثبت و ضبط و نامبرده به مقام‌های قضایی تحویل شد.
رئیس دامپزشکی بابلسر با اشاره به اینکه شهروندان از خرید هر نوع محصولی که دارای مجوز بسته‌بندی و عرضه از دامپزشکی نبوده خودداری کنند، خاطرنشان کرد: مردم در سطح روستاها و بخش‌ها، گوشت‌های مورد نیاز خود را از سوپرها و مغازه‌هایی که دارای مجوز از سوی دامپزشکی بوده خریداری کنند و در صورت مشاهده هر نوع عرضه محصولات گوشتی غیربهداشتی، مراتب را با دامپزشکی شهرستان در میان بگذارند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول