اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه‌آهن آذربایجان خبر داد

ارتقای 64 درصدی ایمنی در راه‌آهن آذربایجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: در سایه تلاش‌های انجام گرفته در هشت ماهه سال‌ جاری با مقایسه شاخص‌های موجود، شاهد ارتقای 64 درصدی ایمنی در راه‌آهن آذربایجان نسبت به مدت مشابه سال بوده‌ایم.

ارتقای 64 درصدی ایمنی در راه‌آهن آذربایجان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن آذربایجان، میرحسن موسوی‌دیزجی در بازدیدی از خط تبریز ـ جلفا ضمن قدردانی از تلاش همکاران شاغل در این مسیر، از چگونگی و میزان پیشرفت پروژه روگذر قره‌بورون در مسیر تقاطع خط آهن تبریز ـ جلفا با جاده قره‌بورون بازدید کرد. 
وی در این بازدید از  هزینه شدن بیش از 90 میلیارد ریال در قالب 30پروژه اجرایی در امر ارتقای ایمنی سیر و حرکت، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و حذف آنها، ایجاد روگذر، زیرگذر و  گذرگاه‌های با مستحفظ در طول خطوط راه‌آهن آذربایجان خبر داد.
موسوی، توسعه ایستگاه تبریز و ایجاد ساختمان جدید راه‌آهن آذربایجان را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام این اداره کل اعلام کرد.
وی، در این بازدید اولویت اصلی راه‌آهن آذربایجان را ارتقای ایمنی در امر سیر و حرکت و جابه جایی مطمئن مسافر  و بار دانست و افزود: در سایه تلاش‌های انجام گرفته در هشت ماهه سال‌ جاری با مقایسه شاخص‌های موجود، شاهد ارتقای 64 درصدی ایمنی در راه‌آهن آذربایجان نسبت به مدت مشابه سال بوده‌ایم.  
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان، نصب دستگاه ضبط مکالمات تصویری، برقی کردن علایم الکتریکی ایستگاه‌های عباسی و زارعی، جابه‌جایی سایت بی‌سیم ایستگاه‌های سلماس و صوفیان، کابل‌کشی محورشمار در ایستگاه‌های صوفیان، سهلان و تبریز، نصب سیگنال اخباری در ایستگاه آذربناب، نصب مارکر در بلاک بابکان ـ رازی  و  هرزند ـ  جلفا، بهسازی خطوط علایم الکتریکی ایستگاه صوفیان و کابل‌کشی فیبرنوری در بلاک مرند ـ  هرزند را از دیگر فعالیت‌های لازم در امر ارتقای ایمنی حمل و نقل ریلی در راه‌آهن آذربایجان اعلام کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول