اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان بناب خبر داد

تشکیل 2 شعبه ویژه رسیدگی خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان بناب بر صیانت از آرای مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: دو شعبه ویژه رسیدگی خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.

تشکیل 2 شعبه ویژه رسیدگی خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب اقبالی‌نیا ظهر امروز در حاشیه دیدار فرماندار با مدیران این شهرستان با اشاره به آغاز گام اول برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از تشکیل ستاد مقابله با وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی در بناب خبر داد.
وی گفت: نخستین جلسه این ستاد تشکیل شده و علاوه بر این ستاد، دو شعبه ویژه رسیدگی خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی در دادگستری بناب راه‌اندازی شده که قاضی ویژه برای این کار تعیین شده‌ است.
اقبالی‌نیا تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور و به دستور رئیس قوه قضائیه ستاد پیشگیری از بروز و وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی در شهرستان‌ها تشکیل یافته است که امیدواریم با تشکیل این ستاد بتوانیم انتخابات سالم، آبرومند و در شأن مردم ولایت‌مدار بناب برگزار کنیم.
رئیس دادگستری بناب از مسئولان ادارات خواست که دین و قیامت خود را مدنظر داشته و از امکانات اداری و بودجه عمومی همچنین با دادن مأموریت‌های اداری به کارکنان خود به نفع کاندیدای خاص گام بر ندارند چون علاوه بر تخلف، اعتماد و رضایت عمومی مردم را کاهش می‌دهد.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی و بسیجیان بر حسب وظیفه نسبت به توقیف خودروهای اداری و معرفی آنها به دستگاه قضایی همکاری خواهند کرد.
اقبالی‌نیا تأکید کرد: تشکیلات قضایی در انجام وظایف ذاتی خود و اجرای قانون به هیچ شخص یا گروهی وام‌دار نیست و در رسیدگی به جرایم انتخاباتی کوتاهی نکرده و از خطاها چشم‌پوشی نمی‌کند.
وی افزود: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که انتخاباتی سالم برگزار خواهیم کرد و با مصلحت‌اندیشی نیز هیچ کاری نداریم.
رئیس دادگستری بناب در عین حال تأکید کرد: تمام کاندیداهایی که صلاحیت لازم را بگیرند برای ما عزیز هستند و مردم آزادانه به فرد مورد علاقه خود رأی دهند و نتیجه نیز همان خواهد شد که مردم آن را انتخاب کرده‌اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول