اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر:

سدمعبر در سطح شهر شوشتر همه‌گیر شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر گفت: سدمعبر در سطح شهر شوشتر همه‌گیر شده است و شهرداری باید در این باره سریعا اقدام کند.

سدمعبر در سطح شهر شوشتر همه‌گیر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه شورا شهر شوشتر اظهار داشت: سدمعبر در سطح شهر شوشتر مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است به نحوی که مردم در این باره نارضایتی بسیاری دارند.
وی افزود: بسیاری از واحد‌های تجاری و صنفی در سطح شهر شوشتر به نحوی سدمعبر ایجاد کرده‌اند که تردد در خیابان‌ها و معبر موجود در سطح شهر امکان پذیر نیست و به این دلیل باید در این باره چاره‌اندیشی شود.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای اقدام به جمع آوری سد‌معبر نیازمند حمایت است، خاطر نشان کرد: برای رفع سدمعبر در سطح شهر شوشتر باید اقدامی سریع، ضربتی و قاطع انجام شود و در این باره باید همه اعضای شورای از شهردار حمایت کنند تا این اقدام انجام شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری برای مبارزه با این مشکل در دو راهی قرار گرفته است، افزود: شهرداری شوشتر برای رفع سدمعبرهای موجود در سطح شهر شوشتر به دو راهی افتاده است که یک سوی آن شورای شهر است که در این باره نظر صریحی ندارد و طرف دیگر اعمال قانون است که باید شهرداری برای رفع این مشکل یک دل شود و شورای شهر در این باره نقش بسیار مهمی دارد.
رسولی با تاکید بر اینکه برخی از اعضای شورای شهر نظر قاطع و صریحی در این باره ندارند، افزود: باید سدمعبر از سطح معابر شهر جمع شود و در این باره هیچ چون و چرایی وجود ندارد.
وی با اشاره به شرایط موجود در پروژه روگذر شهرستان شوشتر گفت: روگذر شهرستان شوشتر در شرایط کنونی در وضعیت اتمام پروژه است و تنها تسطیح و آسفالت رمپ و لوپ‌های این روگذر باقی مانده است.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی هیچ معارضی برای این پروژه وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی هیچ معارضی برای کارگاه این پل روگذر وجود ندارد و می‌توان کار اتمام این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داد و در این باره در حال تلاش هستیم.
رسولی با تاکید بر اینکه شورای شهر شوشتر برای رفع مشکلات این پل روگذر تلاش بسیار زیادی کرده است، تاکید کرد: از ابتدای راه اندازی این پروژه مذاکرات بسیار زیادی با دانشگاه علوم پزشکی خوزستان برای واگذاری بخش‌هایی از زمین بیمارستان خاتم‌الانبیاء انجام شد که همکاری این دانشگاه بسیار سریع و راهگشا بود.
رئیس شورای شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه این پروژه از تعهدات شهرداری شوشتر است، تاکید کرد: برای پرداخت اعتبارات مورد نیاز این پروژه به پیمانکار هیچ مشکلی وجود ندارد و پیمانکار باید در زمان مشخص شده آن را به پایان برساند و تلاش‌ها نیز بر آن است که این اتفاق بیفتد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه روگذر بلوار امام حسین(ع) تکمیل کننده پل شطیط است، تاکید کرد: با راه اندازی این روگذر پل شطیط کامل می‌شود و به این دلیل ترافیک و خطرات موجود در این اتوبان با تقاطع‌های استاندارد طراحی شده به حداقل می‌رسد.
وی خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این روگذر از ضروریات در نظر گرفته شده در شورای شهر است و به این دلیل همگی به دنبال راه‌اندازی به موقع این روگذر هستیم.
انتهای پیام/خ۲۰/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول