اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر خبر داد:

جمع‌آوری 1000 سد معبر از سطح شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شهردار شوشتر از جمع‌آوری بیش از یک‌هزار سد معبر از سطح شهر شوشتر خبر داد و گفت: مبارزه با این معضل ادامه دارد.

جمع‌آوری 1000 سد معبر از سطح شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسازاده ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در دو هفته گذشته بیش از یک‌هزار مورد سد معبر از خیابان‌ها و پیاده‌روهای شوشتر جمع آوری شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به محدوده اجرای طرح جمع آ‌وری سد معبر، افزود: این طرح از جاده صاحب‌الزمان(عج) آغاز شده است و بیش از 10 روز جمع آوری سد معابر در این منطقه ادامه داشت و هنوز هم این طرح در حال اجراست.
پارسا زاده با اشاره به اینکه انبارهای شهرداری مملو از اشیای جمع‌آوری شده از سطح معابر شهری است، گفت: انبارهای شهرداری مملو از اشیای جمع‌آوری شده از معابر شهری است و به این دلیل جایی برای جمع اشیای جدید در شهرداری وجود ندارد و باید برای این مسئله چاره اندیشی کرد.
پارسازاده با تاکید بر اینکه نیروهای اجرائیات شهرداری شوشتر محدود هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای اجرائیات شهرداری محدود هستند و باید برای اجرای چنین طرح‌هایی در سطح معابر شهری برای افزایش نیرو به این واحد در شهرداری شوشتر تدابیری اتخاد شود.
معاون اجرایی شهردار شوشتر تاکید کرد: جمع آوری دست‌فروشان و سد معابر از مرکز شهر نیز آغاز خواهد شد و در این باره نیز در روزهای آینده اقدام می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول