اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1390 صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز گفت: برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1390 در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، داود مختاری، اظهار کرد: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز به پشتوانه بیش از 65 سال پیشینه مؤثر دانشگاه تبریز در زمینه آموزش و پژوهش و بر اساس مجوزهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین داوطلبان داخلی و خارجی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته برای 15 رشته شامل  مهندسی عمران( گرایش سازه و مکانیک خاک و پی )، مهندسی برق(قدرت)، مهندسی کشاورزی (بیوتکنولوژی کشاورزی)، زبان انگلیسی(آموزش زبان انگلیسی)، حقوق (حقوق خصوصی)، جغرافیا و  برنامه‌ریزی شهری، مهندسی کشاورزی (تکنولوژی مواد غذائی )، مدیریت(مدیریت اجرایی (EMBA)، نانو فناوری(نانو الکترونیک)، علوم کامپیوتری، سنجش از راه دور و سیستم اطلاعات جغرافیائی (RS&GIS) در گرایش‌های مخاطرات طبیعی و هواشناسی ماهواره‌ای، علوم دامی ( اصلاح نژاد دام) و زمین شناسی (زمین شناسی اقتصادی) دانشجو می‌پذیرد.
وی، میزان کل پذیرش در این رشته‌ها در نیمسال تحصیلی جدید را 325 نفر اعلام کرد و با اشاره به شرایط پذیرش در این رشته‌ها گفت: پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام به آدرس اینترنتی پردیس به نشانی (http://arasp.tabrizu.ac.ir ) مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مواد امتحانی و تاریخ آزمون کتبی از طریق سایت پردیس به نشانی (http://arasp.tabrizu.ac.ir ) به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مختاری با بیان اینکه هم اکنون بیش از 900 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 21 دانشجو در مقطع دکتری در 22 رشته در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند، گفت: امسال برای نخستین بار در پردیس بین‌المللی ارس  در سه رشته مقطع دکتری نیز دانشجو پذیرفته شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول