اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز:

برنامه‌ریزی‌های آینده دانشگاه تبریز بر اساس سند راهبردی خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز گفت: برنامه‌ریزی‌های آینده دانشگاه تبریز براساس سند راهبردی خواهد بود.

برنامه‌ریزی‌های آینده دانشگاه تبریز بر اساس سند راهبردی خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، سید محمدتقی علوی در مراسمی که به مناسبت تجلیل از 16 پرسنل معلول دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: معلولان به حق مصداق بارز حکمت و رحمت کردگار هستند چنانچه به حکمت برخی از توانایی‌هایشان کاسته شده و به رحمت درهای بی‌شمار دیگری به توانمندی‌هایشان افزوده شده که می‌توان آثار آن را در عرصه‌های مختلف جامعه مشاهده کرد.
وی در ادامه با اشاره به سفارش بزرگان دینی در خصوص کمک به همنوعان خویش یادآور شد: در دین اسلام و آموزه‌های دینی ما مسلمانان، سفارش زیادی در این زمینه شده است و ما نیز در حد توان باید در این راستا گام‌های موثری برداریم.
رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه انسان‌ها در طول زندگی خویش در بعضی مواقع دچار مشکل می‌شوند که با توکل بر خداوند و تلاش آنان این مشکلات به نوعی رفع می‌شود، تصریح کرد: ما انسان‌ها باید در همه حال شکرگزار خداوند متعال باشیم چرا که در صورت توکل به خدا است که در طول زندگی موفق و سربلند می‌شویم.
علوی با اشاره به موفقیت‌های این قشر زحمتکش در عرصه‌های مختلف افزود: ما مسئولان در حد توان برای رشد موفقیت‌های شما در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنیم.
به گفته وی در مسائل دنیوی توجه به پایین‌دستان و در مسائل معنوی توجه به بالا دستان هم موجب آرامش روح و هم موجب انگیزه مثبت برای پیشرفت است.
رئیس دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به دستاوردهای این دانشگاه در عرصه‌های مختلف یادآور شد: اگر این دانشگاه در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌هایی رسیده است در سایه وحدت، برادری و تلاش همه دانشگاهیان و به خصوص شما عزیزان به دست آمده است.
وی، به تدوین سند جامع راهبردی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این سند راهبردی از سوی اساتید در حال تدوین است که در آینده تمام برنامه‌ریزی‌های این دانشگاه بر اساس آن صورت خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه تبریز در ادامه به رشد چشمگیر موفقیت‌های این دانشگاه در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه‌های پژوهشی و عمرانی اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر تعداد رشته‌های دکترای دانشگاه تبریز از 47 رشته به 86 رشته رسیده و در زمینه پژوهشی تنها رشد تولید مقالات علمی این دانشگاه در سال 89 در مقایسه با سال 88 با 33درصد رشد همراه بوده که همه اینها در نتیجه تلاش همکاران به دست آمده است.
بر پایه همین گزارش، در ادامه این مراسم جمعی از معلولان به ارائه نقطه‌نظرات خود پرداختند.
اضافه می‌شود در این دانشگاه 16 نفر همکار معلول فعالیت می‌کنند که در بین آنها  ورزشکار قهرمان ملی و دانشجوی دوره دکترا نیز حضور دارند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول