اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پینگ پنگ

دانشگاه مازندران سهمیه یازدهمین المپیاد دانشجویی کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه مازندران سهمیه حضور در یازدهمین المپیاد دانشجویی را به دست آوردند.

دانشگاه مازندران سهمیه یازدهمین المپیاد دانشجویی کشور را کسب کرد
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس از بابلسر، تیم تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه مازندران توانست در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه 4 کشور که به مدت سه روز در سالن شهید طالبی سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد، در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل به مقام اول دست یابد و سهمیه کامل حضور در یازدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور را در سال 1391 از آن خود کند.
در این مسابقات دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه جامع گلستان، دانشگاه دامغان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، مجتمع آموزش عالی گنبد، دانشگاه مازندران و دانشگاه سمنان شرکت داشتند.
 در این دوره از رقابت‌ها که در سه بخش انفرادی، تیمی و دوبل انجام شد، در بخش تیمی دانشگاه مازندران مقام اول، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مقام دوم و دانشگاه سمنان مقام سوم را به دست آورد.
همچنین در رقابت‌های انفرادی، مسیح قربانی از دانشگاه مازندران توانست به مقام اول دست یابد، آیدین رضوانی از دانشگاه سمنان به مقام دوم و پوریا حاجیان از دانشگاه صنعتی بابل به مقام سوم رسید.
در رقابت‌های دوبل نیز مسیح قربانی و علی حسینی مقدم از دانشگاه مازندران مقام اول، آیدین رضوان و مهدی خسروی از دانشگاه سمنان مقام دوم، شهریار ایمانی و پوریا حاجیان از دانشگاه صنعتی بابل مقام سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/م30
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول