اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم درگز در مجلس:

باید بیکاری در جامعه حذف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه وجود کودکان خیابانی در جامعه کمترشود، باید عامل بیکاری را در جامعه حذف کرد.

باید بیکاری در جامعه حذف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره عکس گلستانه، محمدعلی دلاور اظهار داشت: با وجود نظام جمهوری اسلامی و عدالت‌خواه در جامعه باید از کودکان خیابانی سر چهارراه‌ها که مشغول به کار هستند، جلوگیری و از آنان حمایت شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری "جشنواره عکس گلستانه" افزود: برگزاری این جشنواره باعث بیدار کردن وجدان‌های خفته نمایندگان، موسسات دولتی و مردم در برابر این اتفاقات ناگوار در جامعه امروزی می‌‌شود.
دلاور در ادامه افزود: باید برای این کودکان خیابانی و بی‌سرپرست دادگاه‌هایی ویژه گذاشته و از طرفی مجریان قانون را مجبور به اقدامات و اجرای یک چاره‌اندیشی در برابر این چنین اتفاقات در جامعه کرد.
وی با اشاره به موضوع اشتغال و حذف بیکاری در جامعه، اذعان داشت: باید بر اساس قانون اساسی، با گذاشتن اشتغال فنی برای همه و همچنین با دادن آموزش‌های کار و فنی در موسساتی همچون "موسسه گلستان‌علی(ع)" سبب جلوگیری از کودکان خیابانی و کمک به جامعه امروزی می‌شود.
نماینده مجلس و مردم درگز با بیان این‌که مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در این راستا، خاطر نشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با ارتباط برقرار کردن با تمام نمایندگان هر شهرستان وارد عمل شده و به اندازه‌ای مانند رسانه‌ها حضوری پررنگ در جامعه داشته باشند، باعث کمتر شدن چنین اتفاقاتی می‌شویم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول